(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
simit sar'ayı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
simit sar'ayı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirinize armağanım yine yazdığım son şiirime vesile olan...
Külliyen zarar olduğunu biliyorum; Kuşların saltanat sürdüğü mahrem’in kıyılarında Şehla bir bülbül olmanın zararı ne ki? İklim sayacında bir garip mevsimim: Aklın ifşasında sert değildir sözüm; Özüme binaen içli bir serzenişin de güftesinde Nakşeden bir nota benzeri elem’im: Aşkın da hicabında bir nefes daha içime çektiğim Hayat busesinden nasiplenen fakir benliğimin Cefasına yenik Sefasını asla özlemediğim bir var oluş şarkısıyım…
Yüreğime yakışan aşktır, azizim: Ellerinde şiirin soğuyan bedenime Değen göğün surelerinde Azımsanmayacak bir kabul benimki: Başa gelen ne ise Cennetin arka bahçesine konuşlu Soylu bir yenilgiyim: Her daim mars olduğum mu? Yek gelen düşlerin tebaasında mı yoksa içimdeki Sesin uzamında Bir kör nota Ve boyutsuz gölgesinde baharın Aşkın nazenin tanrısı…
İçimin coğrafyasında da erdemli bir yetim: Ne methiyeler dizdiğim Ne de özüme karşı durup Saklandığım filan da yalan değil hani Sakındığım gözümde Konuşlu o iriste Aşkın kör noktası: Zamanın birinde yaşadı işte Şair benzeri bir kelam Ayıklarken tüm ayrık otlarını Kendine rast geldi, diyeceklerini hayal etmenin Gayretine yenik düşüp de Ferinde özlemin Kof falan değil iblisin kâbuslarından kaçan Mazimle baş başa.
Lehinde ömrün Tanıklık yapan ne çok angarya Aslında bir süs bitkisi bilirdi yüreğin bahçıvanı beni Ne zamanki sundum ona fermanımı Demem o ki; Demelerine ayılıp bayılan bir çöl çiçeği Zarafeti ile Güneşin zaferini kutlayan Zanlı bir maraza Aşkın kulağından tutup Yâd ettiğim özlem tutarında Nazarı itibariye aldığım Zamansız bir maşuk Yine kul köle rahmete; Yine düşkün aşka ve hüzne…
Sarmalında onca kasidenin Yamacıma sığınmış üç beş kelamın da Tozunu alırken yazdım bu şiiri: Eklemlerimde çürük heceler Az sonramla mağdurum, biliyorum: Tarifesi kayıp bir zihniyet belliyorum Yazmaksa mevzubahis Güleç yüzünde baharın Şen bir kahkahaya da talibim hani: Döşünde bilinmezin Reşit olmayı kim bilir ne zaman becereceğim?
GÜLÜM.
Gülüm Çamlısoy tarafından 1/30/2019 8:22:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bazı şair arkadaşlar eleştirince kızıyorlar ama bir kaç şey söylemeden geçemedim.
Giriş öyle şahane olmuş ki okuyanı hooop diye içine çekiveriyor. Sizin şiirleriniz gerçekten hoş ama ses ahengini yakalama konusunda biraz daha mı şiirlerin üzerinde çalışsanız. Aşağıda örneği var, sadece şiirinizden bir bölümü örnek göstermek istedim.
Bana kalsa ben bu bölümü şöyle okumak isterdim. Okuyucu gözüyle baktım bu satırlara.
"sana kalsa ateşi ihbar eden dumandı ellerim bana kalsa kalsa aksi ispat edilemeyen her şüphenin beraatı kalıyordu kuşkular kuş büyütüp hep tahliye oluyordu ..."
Şiiriniz güne yakışmış efendim, tebriklerimle. Şiirle gününüz güzel geçsin. :)
Evet anladım sizi. Şiir zamanla yerleşir zaten, okumakla çok okumakla... Bu tarz mecralarda eleştiriyi pek sevmezler. Sizi bu anlamda da tebrik ederim.
Final bölümünü çok sevdim özellikle. Senin kendine özgü bir tarzın var fransız. Şiir yazarken hiç zorlanmıyorsun, konuşur gibi rahat yazan bir kalemin var ve bu nedenle mi bilmiyorum ama yazdıkların okuyanları da yormuyor. Yine güzeldi, yine kırmızı kurdele yakışmış.
Aşk insana böylesi güzel şiirler yazdırır işte. İyi ki AŞK var. Yoksa nasıl okurduk "her ne kadar melek saysan da bir yanım in’ bir yanım san"a daha yakın.." olduğunu değil mi can..
Yürekten kutluyorum sıcacık taze simit tadında ki doyumsuz şiirini. Sevgimle.
Müşteri simit sarayına gider Ver ordan bir simit Adam duymaz müşteri bekler Bir simit sarsana birader Adam başka müşterilerle ilgilenir Bizim ki öfke içinde Bir simit sar, ayıııı der :))) Adam bu sefer duyar özellikle ayı kısmını Gözlerini beletip müşteriye bakar. Müşteri süt dökmüş kedi gibi Bir simit sarsana dayı :)) Başlıktan bunu çıkardım fro:)) Bu arada Günün adamı oldun seni kırmızı kurdeleli seniiii Şiirini de çok beğendim tebrikler.
Demirbağ tarafından 1/30/2019 12:16:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
her ne kadar melek saysan da bir yanım in’ bir yanım san"a daha yakın.. insan a yakın, muhteşemsin fransız her daim şiirlerle birlikte :) selam ve sevgiyle
Sanırım edebiyat defterinin en çok paylasim yapan isimlerinden birisiniz bu kadar güzel şiiri üstelik anlatım itibariyle birbirinden farklı olan şiirleri yazabilmek ayrı bir yetenek olsa gerek bu açıdan da sizi tebrik ederim,şiir yine güzeldi,yüreğinize sağlık .
Ben de,Her güne bir şiir isminde bir şiir paylaşmıştım,söylemek istediğimi tam ifade edememis olacağım ki siirimle,şimdi bu şiir mi oluyor,Rezzan hanım diye bir eleştiri aldım😁.ben şair olmadığımı,yazdıklarıma da yorumlara cevap verirken mecburen şiir ifadesini kullandığımı defalarca belirttiğim halde,bence çok ustaca olmasa da yazdıklarım yine de bu tarz bir eleştiriyi hak etmiyorum diye düşünüyorum ben değil hiç kimse de hak etmiyor çünkü şiir edebiyatı en güzel dallarından biri bir şeyler yazmaya çalışmak,okumak yada,yapılabilecek en güzel ugraslardan
"simiti sarayda yiyince sultan olamıyor insan insandan bahsediyorum hayatım farkındaysan" İnce bir taşlama, derin akıl etme ve düşünmeye davet! Şair dediğin düşündürmeli değil mi? Sevgi ve selamlarımla.