(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
baraka şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
baraka şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oysa biz karanlıkta tanışan iki aşıktık keşke ışıkları hiç yakmasaydık..
İyi ki yakmışsınız. Yakmasaydınız böyle güzel bir şiir okuma imkanından mahrum kalırdık. Şiir zengindi imgeler eşliğinde. Rahat bir kalemsin. Rahatlık batmıyor yüreğine. Yazdıkça güzel duruyor CAN KALEMİN.
Bu gece secki seckiliğini gostermis hem.serbeste hem.hecede birbirinden guzel ve kaliteli siirler secmis siirin vesilesiyle seckiye tesekkur ederim ...
sarayda yaşamak uğruna uşak olmak mıdır soytarılığa, yoksa derme çatma da olsa bir barakanın sahibi olmak mıdır mutluluk? Sen, kalbini altın tepsiyle sunarken, kalbinden çok tepsinin ağırlığınca hürmet gördüğünü bilmiyordun ve bildiklerimi görmeni beklemekle geçen onca zaman sonunda, tecrübeye iliklediğim sabit fikrim düşmüyordu yakandan. hatırla, neden’’ diye başladığın her sorunun sonunda zinciri kopuk taneler gibi dağılıyordu sebepler.. ki zaman, merdiven gibidir aslında; her basamağın devamı olsa da, ayak izinle birlikte kırılır geçmişin. Sırf bu yüzden dönemedik belki de yol aldığımız limana. baksana, değişen bir şey yok, herkes tabelaya müptela, kimisi ışığına. oysa biz karanlıkta tanışan iki aşıktık, keşke ışıkları hiç yakmasaydık..
Evet zaman merdiven gibidir... Koşarak çıkarız bazen nasıl ineceğimizi bilmeden... tek başına çıktığımız basamakları birinin elini tutarak inmek istediğinde yaşamanın kıymetini anlarız... Çok güzel ve anlamlı dizeler...
NİLGÜNN tarafından 9/25/2018 5:45:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
ışığı yakarsan, kelebeğide yakarsın.kelebek, ısıya ve ışığa duyarlıdır.şu kısacık ömrünü, ışık hüzmesine pervane ederek, heba eder.aşk mabede uğurlanır, aşık mateme hazırlanır.kalp dayanırmı bu acıya.aşk kelebek gibidir.kanatlarına dokunsan dahi incinir.ömrü de olsa zaten, çiçeğe değil, kafese düşerdi.
kelebeğe sormuşlar ömrünü, günbatımından gün ışıyıncaya kadar demiş.zaten tüm ışıklar bana yasak, o yüzden karanlığa inat, ışığın tüm renklerini kanatlarımda taşıyorum.diye söylenmiş, yanılmıyorsam tabi.bildiğim kadarıyla ben öyle hatırlıyorum.kelebeğin son sözünü de anımsıyorum, ömürsüzüm ama aşkta ölümsüzüm.şiire ve emeğe saygıyla.
Karanlıkta kalma fikri fena değildi aslında :))
Tebrik ederim gün şiirini ve yüreğinizi şair.
Saygım ile..