(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
manzara şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
manzara şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çünkü güzellik ya da çirkinlik tarifi anlamını bulur birinin he dediğini anlar diğeri aksi halde kutuplar zıtlaşır uçlardan beslenen habis bir ura dönüşür aradaki bağ
ve aşk elbet ummanıdır gözlerin
teşekkür ederim sevgili tesbih kalbin ve gözlerin dert tasa görmesin
vay, final muhteşem.makinelerden,metalik robocop'a uzandık. derken, henüz vakit çok erken, uzay çağında olayı yine samanlığa bağladık.aşk üzerine harika bi yorum, hayranlık uyandıran bi g/özlem.esinlik ve esenlik dileğimle.
romanlara tikim olduğu doğru.ama ben ne yapabilirim ki kardeşim.insanların ayak bastığı her yer romantikliğini yitirmiş demektir.artı niye öyle diyorsun, üzüm bağları romantizmin kapısıdır.hele suyuna kuru ekmeği bandırmayan, ilahi takdisi bile tamamlamamıştır :)
gerçi çoğu kente indiler ama dağbaşı yinede riskli, tekin değil.bağ başı daha verimli.üzüm bağları mesela, asma asma. ekim,biçim üretkenlik açısından. :)
Sevgi yazan kalemiyin ritmi şiirlerin dansıdır…
Şiir yaşam biçimimizdir…
...........................................Saygı ve selamlar..