(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
nihilist şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
nihilist şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalbinin kitabıyım ,, demiş aslında Kalbin rahlesinden ayet ayet okunan bir sevdanın çığırtkanlığı var sessizliğin arkasında ki gizeminde , kahramanı vardır ve bellidir , değişmez , kahr' aman ki hele hiç sanmam ben sevdanın kah'r amanı olur mu gerçek sevenin sevda kitabında .. en önemlisi Kahramanı olmaktan da sıkılmasın yeter ki kitabın yazarı.. Aşk ' ın tarihine yazılır ve baskısı ise sonsuz :)
Çok zekice ve bir o kadar da harika süzülmüş kalemine yine , çok sevdim sen Aşk ' ın kalemi şairler gibisin :) Sevgimlesin ..
neymiş başıboşluk, neymiş hiççiler, neymiş nihilizm bu entellektüek rus gençliğide ilginçmiş yani neyse r/akım falan anlamam ben yanında gönlüme aşk tutacak mezesi yoksa...
bazı şiirler anlatır, düşündürür de seninkiler konuşuyor be abisi hem de ne çene:)
Tam kahve saatime denk geldi iyi oldu bu şiiri okudum :)
Şimdi zıt kutuplar birbirini çeker diye bir düşünce var. Ve zıt insanlar birbirlerini tamamlar diye de başka bir düşünce var. Bu olayı ben ona bağladım. Şahsınız onun şahsı ile pek ortak fikirde olamasa da ayrı kalamıyorsunız benim kanaatim. Birde şu bölümü anlamadım ; oysa parmaklarımdan ter akıyordu belinde verirken s’oluğu
Yüce duygularınız kutlu ve mutlu olsun…
Şiir ruhun gıdası…
.................................................... Saygı ve selamlar..