Sana geldim... dizlerimdeki yaralar Yüzümdeki çizgiler, Dünümdeki izler ve kalbimdeki sızılarla geldim... Ki tüm bunlar şimdi seninle saadetine erdiğim mutluluğun, doğum sancısıymış... Haydi gülümse, Nur topu gibi bir aşk doğdu kalbimizde !
Şimdilerde Asla harama uzanmayan elimle Ve dilimle Sen sarhoşuyum... Ne soluksuz nefes yudumlamışım dudaklarından ve Ne çok boynunun bahçelerinde cennet kokusunu hapsetmişim içimde... Bilemezsin!.. Bundandır göğsümü gere gere nara atışlarım, sana avazımın çıktığı kadar sevgimi anlatma telaşım... Bundandır!...
Saat gecenin üçü. Uyku?... Yok gözümde! Yok ! Ama bu kez huzurdan, Bu kez sonunu getiremediğim, Seninle dolup taşan hayallerimin saçtığı ışıktan, seninle başlayan türkülerin kulaklarımdaki namesinden... Bu kez herkesin gördüğü Kimsenin bilmediği, o hayranlık uyandıran aşkının yüceliğindendir. Sen ki bana Kimlik... Sen ki başından beri var olan insan... Sen ki Yeni bir lisan Sen ki kalbimde dinmeyen heyecan.
Asla bırakma ellerimi Asla kapatma gözlerimi olur mu Ve Susturma sana dudaklarımı... Çünkü Yüreğimin yüreğine ihtiyacı var sevdiğim... Bahar gözlüm... Yarim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sana Geldim, Asla Bırakma Ellerimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana Geldim, Asla Bırakma Ellerimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.