Çok şey söylemek isterdim belki Düğümleniyor dilim, çözülmüyor kilidim Gece yine iner baştan aşağıya sessizlik Özlerim mavimavi duyduğum sesini
Çok ama çok şeyler konuşmak isterdim Mesela gün, gün olmuyor olmadığında. Güneş, saçma sapan bakıyor dünyaya. Sıcak mı, soğuk mu, ılık mı her şey? Ne üşüyorum ne ısınıyorum Bir rüzgar sadece, geçilmiyor havandan Kırık kırık alıyorum nefesimi Bir isim beliriyor buğulu camlarda Dokunuyorum, siliniyor Belki kader, belki mahşer Takıldım peşine gidiyorum işte
Çok şey söylemek isterdim gözlerine Utanıp bakamadım ki Büyüleniyor bakışlarım, bir ahenk Yıkılıyor dünya, içimde depremler Ki biz daha bu dağın eteklerinde Açık bir çay içecektik Gökyüzü derin şimdi, çok uzak Her bir yıldız kendi halinde Ve ben seni çok özledim Çok şarkılar yazmak isterdim Vurma beni yanık türkülere Tutuşursa acın acı sözlerimde Takılıp peşinden giderim işte.
Özledim kaldığın her şehri İçimde bir duman ve bir yaman Arandım durdum kokundan Gidip çok yere bakmak isterdim Bir dizi adımla koşuyorum Dizlerim yara, kalbimde sevda Düşe kalka geriye baka baka Hep yarım yürünüyor yollarında En önemlisi olsaydın şimdi Çok şey dokunurken tenime Bir tek seni hissedecektim Ellerin elimde yürüyecek Bir rüzgarla bir gidecektik Bir çok şey işte Daha bir çok sevgiyle özlem Attım içime yanıyorum işte...
. . .
KADER-i MAHŞER - Mawish Şiirleri - Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kader-i Mahşer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kader-i Mahşer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimde bir duman ve bir yaman
Arandım durdum kokundan"
Tebrikler Hocam.
Sevgi ve selamlarımla.