Hangi cümlemden silsem, birikiyorsun Sayfalarca içimde kitaplaşıyorsun Bir gece ansızın uyanır olsam Gözünde gözlerimi uyutuyorsun Mesela sabah uyandığımda Kalbimden bir kahve içiyorsun Ve ben seni senden çok Sen de benden çok seviyorsun.
Uykulu düşlerine dalıyorum Ne var dı o göz kapaklarının altında? Bir çift gözde nasıl uyuyorum Nasıl tutuyorum aşk yazılı ellerini Söylesene dünyam, adım adım seni Nasıl dolaşıyorum.
Hani biraz sessizlik payı kalmalı O yüzden biz bazen susuyoruz ya Özlemek için can atıyoruz yüreğimize Sen üzülme, beni de yok bilmesinler Sorduklarında bir gün, bulutlarda de Ben gizlice yağarım dizlerine.
Gece düşlerim bırak diyor kendini Bırakıyorum suya gözlerinin efendisini Sil diyor dün kapanan defterleri Aç diyorlar bahar penceresini Ve bir çift berjerle bir de sehpa İki bardak çayla Yine birikiyor huzur tanecikleri.
Hani kış geldi diye sakın üzülme Biz onca mevsim yaşadık yaz niyetine Hadi biraz kendinden bahset Sen üşüyor musun, soğuk muydu hava? Unuttun bile, değilsin farkında Biz sevgimizi önce gözlerimizde Sonra kalbimizde büyüttük Her titrediğimizde sarıldık ve İçimizde ısıttık.
Sensizlik zor olsa gerek Suyun dünyadan çekilmesi kadar zor Nefessiz kalmak gibi bir şey Havanın ciğerlerime temas etmeden Donması kadar kor Yakıcı bir ölüm, sıkıcı bir hayat Her neyse işte, sensizlik böyle Hayalim bir ömür gözlerinde.
Şimdi sen aklım kadar yanımda Kalbim kadar içimdesin Sık sık yokluyorum tutkulu atışlarını Ve seni her seviyorum dediğimde Doluyor gözlerim, seviniyorum En iyisi mi ne biliyor musun? Tüm şehir unutulmaktan yakınırken Ben mutluluktan bahsediyorum.
. . .
Mutluluktan Bahsediyorum - Mawish Şiirleri - Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mutluluktan Bahsediyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mutluluktan Bahsediyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Pak, temiz duygularıyla, gürül gürül iyilik akıyor... Çok beğendim… Her şey şiirle güzelleşir… ........................................ Saygı ve Selamlar..