hasretle ağlasın arınsın bir kaç damladan göz . hicranım geceler boyu umutlarıma kandil . bir yare mutadım ki nazarından mahrum gözlerim, yıllardır mecnunum cehennem azabı çöllerinde . ufkundan gelecek o lütfü iştiyakla beklerim .
tek başına ilki yok, sonu yok… bir o kadar kararlı, her şeyi bir kenara bırakıp
*
bambaşka bir tecelliyle hayat bulur sevdam gel titret içimi tüm günahlara rağmen imdadına koşayım ateş vaktinde gönlümün o eski hatıralar hatırına
acıyı, yanmayı düşünmeden sebepsizce baştan aşağıya her şeyi göze alıp belli etmeden koşulsuz
ilk aşk gibi sil baştan ilk aşık gibi dile gelmeyen tek başına ,gizlice
*
senden bir emare bir iz siyahbeyaz gölgeler sitemkarım ezeli sitemler içinde yine aşkın doruklarında bulutlara nazire yokluğunda öyle avare öyle biçare harından yağacak ateşleri gözlerim
ne olursa olsun … eğilmeden bükülmeden vazgeçmeden. bazen de içinden derin ve sessiz , hasret kokan geceyıldızları gibi. öncesiz ,sonrasız hareketsiz., yalansız., yanlışsız..
*
mahzun bir zamanın hüzünlerinde ahlarım … firak ateşiyle yanar kalbim . kardelen misali mahpusum ten kafesine . aşkımın armağanı al bu canı sana hediye . al ki haşra dek mesrur olsun bu mahkum.
yüreğinde kül et beni bir ömür boyu leyla ile mecnun gibi ölümüne dosdoğru, dimdik.. sağa sola bakmadan, yalansız riyasız.
*
sonsuz bir arzuya müptela avucuna düşmüş yüreğim, kasım akşamlarına has ,yağmurlar bırakır . içimde kopan fırtınalardan münhasır . sadece aşkınla yangınlara gark olurum her akşam imdadını duyarım sensiz batan güneşin
dosdoğru sevmenin bir hikayesiydi aşkın ilk harfi gibi sağlam, koşulsuz ve şartsız, cezb hali gibi tutkun, şiddetli.
kah boyun eğen kah başkaldıran, bazen masum, boynu bükük.. bazen isyankar öfkeli ,derbeder.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
avucuna düşmüş yüreğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
avucuna düşmüş yüreğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.