(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yoğun bakıma mektuplar-V şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yoğun bakıma mektuplar-V şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
inanilmaz bir aci var bu siirde ücyil önce yasadim bunu..ucaktan iner inmez hastaneye kostum... uyuttuk dedi doktor.. yüzünde hic bir ifade yoktu.. ne zaman uyanir dedim bilmiyoruz dediler,nasil yani dedim,beni duyabiliyormu.. bilmiyoruz dediler.. uyumasi mi iyi dedim uyanmasimi bilmiyoruz dediler... ......... aci aynen yüregimde hemsehrim..yasayan bilir,dizeleri okurken adeta sendeledim.. Allahim sana sabir versin.. sevgiyle YILDIZ
Bir elektrik akımı gibi, ansızın-hiç hazır değilken hem de çarpılıyorsunuz...O kadar direk ulaşıyor okuyana...Hacminden fazla ve çok etkileyici şiir...Tebriklerimle...
azzeki tarafından 6/4/2008 2:49:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
" - " şiirinde çok fazla duruyor bu bilesin - ha karakteri konuşturacam diyorsan o dizelerde oynaman gerekecek ki hiç gerek yok buna...
nefis bir kurgulama / şiirlerde yaratıcılık farklı konular ele almak işte bu bir önceki şiirin kopyası olmayan tek bir örnek bu şiir diyebilirim sitede
-Uyuttuk, dedi doktor -Oh, dedim, dinlen biraz günlerdir uykusuzsun.
-Uyanamayabilir dedi
uyudu birdenbire içimdeki her şey.
--------------------------------------------------------------------------- Şiir:En az yazılımla en çok söylemi anlatan Şekil A da görüldüğü üzre.Başka söze hacet yok. Kutlarım.Saygılarımla.
Yoğun bir şiir olmuş aslında.. Kısa ama öz olmuş.. Şiirin ismini ilk önce yanlış okumuşum.. "Yoğun BakımDAN Mektuplar" olarak algılamıştım.. Sizinkisi çok daha güzel olmuş.. Başlarından böyle bir şey geçen herkesi ki geçmeyenleri de aynı şekilde çok etkileyecektir. Gözlerim doldu.. Kaleminize sağlık..
Çok hüzünlü bir şiir , umarım kurgudur , yoksa çok üzüldüğümü bilmenizi isterim , ama kurgu da olsa hayatın üzücü bir parçası malesef yani her halükarda üzdü şiiriniz beni .....
inanilmaz bir aci var bu siirde
ücyil önce yasadim bunu..ucaktan iner inmez hastaneye kostum...
uyuttuk dedi doktor..
yüzünde hic bir ifade yoktu..
ne zaman uyanir dedim
bilmiyoruz dediler,nasil yani dedim,beni duyabiliyormu..
bilmiyoruz dediler..
uyumasi mi iyi dedim uyanmasimi
bilmiyoruz dediler...
.........
aci aynen yüregimde hemsehrim..yasayan bilir,dizeleri okurken adeta sendeledim..
Allahim sana sabir versin..
sevgiyle
YILDIZ