(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yolunu şaşıran acı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yolunu şaşıran acı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben ölüyüm deli olan daha şanslı... ölüsü olan acılı delisi olan ondan dertli... evet ağlamalıyız. hakkımız...bu bir avuç sözcükten yola çıkarak sayfalarca fikir üretebilirim düşüncesi peydahlandı beynimde birdenbire. şiirdir. şiir. gönül imbiğinden damıtılmış...
karşılıklı ağlaşıyorduk ben ölenime o kalanına ölüsü olan bir gün dedi delisi olan her gün şaşırdı acı yolunu.
--------------------------------------- Kısa ama özlü anlatımla neler sığdırılmamış ki dizelere. Acı ne yapsın haklısınız. Çok güzeldi üstadım. Kutluyorum. Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
Nasıl şaşırmasın! Bir tanesin ağam. Benimkiler 46 yıldır hergün ağlıyorlar. Varol Şiiri okuyunca bunlar geldi gönüle.. gönüle gelen dilden kalemede insin dedim. En kalbî muhabbetle.
karşılıklı ağlaşıyorduk ben ölenime o kalanına ölüsü olan bir gün dedi delisi olan her gün şaşırdı acı yolunu. ***************** AZ SÖZ ÖZ ANLAM İÇEREN ŞİİRİNİZİ BEĞENEREK OKUDUM. KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
DilrubaNurayErenler tarafından 6/2/2008 1:19:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ölünün çaresi yok; hep acıtacak, hep acıtacak, hep...
Deliyi ise deli olarak kabul edemeyen divanelerindir çaresizlik. Sonuç olarak acının yolunu şaşırdığını tepsit eden kalem, ne doğru bir kelam etmiş; hem de az'lık içinde kocaman bir öz'lük ile...