(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
------------------- yağmurda ayak izleri -----------------------kamburu çökmüş fotoğraflar ------------------------------ses sese uzak
---------------------------ay göle düşmüş --------------------------------küskün yalnız ışıklar ---------------------------------------dokunsak suya --------------------------------------------atların kanatlarında uçar mı -------------------------------------------------ölü balıklar.
çoook uzun zamandır bakmıyorum gökyüzüne ama biliyorum ki bir eksik var! bir şey eksik işte..hani çok şey gibi bir şey...sen yaz ve ben susayım...............oooyyyy
---------------------------ay göle düşmüş --------------------------------küskün yalnız ışıklar ---------------------------------------dokunsak suya --------------------------------------------atların kanatlarında uçar mı -------------------------------------------------ölü balıklar.
Heyacan veriyor güzel dizeler. Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
------------------- yağmurda ayak izleri -----------------------kamburu çökmüş fotoğraflar ------------------------------ses sese uzak -----------------------------------dalları budayan rüzgar.
sairim siirin büyüledi beni... basindan sonuna kadar dört dörtlük bir siir okudum... siirinizde ayri bir tad vardi efendim... yazan yüreginizi ve usta kaleminizi ayakta alkisliyorum...
Şair şiire hakim kendinden emin ve duygularını savurarak yazmaya başlamış
Okurken mutlaka bir yerine insan takılıyor ve kesinlikle etkileniyor...
Benim etkilendiğim bölüm ''kurt uluması sokak gardiyan hücremin ortasında atların kanatlarından düştü çocuklar her biri ölü balık.'' burası oldu, ki şiir başlı başına harikaydı...
ne güzel şiirlerde yeni arayışlara yeni kalıp ölçülerine oğru kendi yenileme kavgasına durmak. bu dil her zamankinden farklıydı şemaya takılmasam biledizelerdeki konu geçişlerine ve çağrışımlara gerçekten kapıldım naifti..
ay göle düşmüş --------------------------------küskün yalnız ışıklar ---------------------------------------dokunsak suya --------------------------------------------atların kanatlarında uçar mı -------------------------------------------------ölü balıklar.
sana bir resim çizeyim..
-rüzgar bugün de esmese yüzümü çizmese ben ağlamasam-
dizeler çizmiş zaten şairem hemde üç boyutlu ve diğer boyutlara gebe... maviler yüreğine...
_ Fırçasız
__ Tuvalsiz
___ Resim yapabilme sanatıdır.
Bu sanatı şairler icra eder. Güzeldi çizim.
Sevgiyle.