Okuduğunuz şiir 24.9.2018 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Yine Umutla...
Geriye! Biraz daha, biraz daha geriye gitse zaman Ta ki çocukluğuma, Hani mutluluğun bolca, Kederin, kaygının hiç olmadığı o yıllara…
Ah anacım, Biliyorum kızamazsın, kıyamazsın sen bana Oysa ne çok üzdüm Ne çok mahcup ettim seni Yine de kıyamazsın bilirim kızına Kanadı kırık yaban kırlangıcına
Bana öğretilen hiç bir oyuna benzemiyordu Adına hayat denilen bu kuralsız düzen Tüm dünyada aynı insanın kaderi Herkesin bir ayağı gayya kuyusunda Yalan insanın et ve kemikten yaratıldığı Kan ve gözyaşı ile yoğurmuştu hamurunu yaradan Ve hasretle… Başka açıklaması yok, Neye hayransam ona hasret kalışımın…
Yoruldum be anacım Yine bir göç öncesi Koynunda soluklanmaya geldim Takas etmeye! Hüznümü umudunla… Bak yine geldi kırlangıcının göç vakti Bekareti bozulmamış bir gökyüzüne göç edeceğim Yine umutla…
G. Sarıoğlu İkibinonsekizin/dokuzuncuayının/yirmidördüncügünü
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yine Umutla... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yine Umutla... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım...