(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞISI YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞISI YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Maalesef günümüz insanı varlığıyla yol aldığını sanırken, aslında yokluklarla bocalıyor. Öyle zamanlar geliyor ki, hayatın içerisindekiler çok alçalıyor. İnsanlarsa o derece eğilmek mecburiyetinde kalıyor.Bu dünyada nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilmek doğru insanların işi değildir. Şiiriniz de buna ne güzel bir örnek Hicran şairem.
İnsanlarımıza vefayı hatırlatmalıyız.Vefasız bir yürek her şeyi yapar,nerede olursa olsun.Düzenin içinde de..
Kim ve nasıl biri olduğunu karakterini duruşunu tanıdığım elini en ağır taşın altına koyabilen derinden en derinden düşünen hisseden cesur emekçi eylemci son derece zarif ve kişiliğinden asla ödün vermeyen canımın içi çok nadide bir isimdir Hicran Aydın Akçakaya benim için. Onu değil okumak ezberlemeli her sözcüğünü..
Sözümdeyim. Geleceğim. Yıldızlar kadar çok öpüyorum.
İşin içine ölçü ve kalıp girince söylemek istediklerimin tamamını yazıya dökemiyorum. Ama ne şanslıyım ki sizin gibi duygularıma tercüman olan bilgili, aydın, cesur Cumhuriyet aşığı arkadaşlarla aynı platformu paylaşıyorum. Biz Cumhuriyet kadınları birbirimizin aynasıyız, ışığımızı Cumhuriyetten alıyor ve birbirimize yansıtıyoruz. Hayranlık ve saygıyla selamlıyorum sizi sevgili Filiz.
Şiiri okudum hangi kelimesine itiraz edelim ki ahval bu eşlik edeyim dedim; Ayak bulamadım ilk defa adımı sevdim ondan feyz aldım;
Enkaz gibi olduk umudu kestik Dünyaya hayata insana küstük Güneşi karanlık geceye astık Ay bile ışıtmaz zifir serpiyor
Sonra bu kadar umutsuzluk niye ki düzelir belki birgün insan, hayat ve dünya diyerek değiştirdim;
Yine de umudu kesmemeliyiz Dünyaya hayata küsmemeliyiz Güneşi geceye asmamalıyız Gökyüzü gönlüme mavi serpiyor
Dedim umutla... Tabi şiirin yanında sönük kalsa da bizim acemi kelamlar karaladım gitti. İzindeyim ya bol bol uzatıyorum sözü. Yine çok güzeldi hep şiirle hep sevgiyle ve tabi hep umutla diyerek kaçıyorum...
çocukluğum boyunca adım bir deterjanla anıldı persil diye :) o zamanlar kızıyordum şimdi tebessümle anıyorum ondan belki de sevmeyişim bilmiyorum. haksızlık yapmayalım Hicran şiirlerin başrol sözcüğü bir kere gayet güzel ismimizle sağlıkla yaşayalım ve tabi hep sevgiyle hep şiirle.
Umut etmekten vazgeçmiyoruz tabii ki de. Ama bak senin de yorumunda apaçık görülüyor ki umudu tetikleyen bir şey varsa o da umutsuzluktur. İnsanız bi an bile olsa düşebiliyoruz umutsuzluk girdabına ama sonra hoppp ver elini umut. Ne güzel di mi :)
Hem bi kere adın çok güzel haksızlık yapma, benimkine baksana ıyh :)
Çok teşekkür ediyorum şahane dörtlüklerle eşlik ettiğin için. Sevgiler, şiirle kal...
Senin o ağzını dilini yerim ha! Bu ne güzel, ne anlamlı şiir böyle... Beni de tepiyor dostum o düzen... Umut hep olmalı ki biz de düzeni tepelim eninde sonunda ..