(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Irak Sanırsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Irak Sanırsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz oldukca şahane, okunur güzellikte… Tebrikler... KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN…(Arefe 20.08.2018) ............................................. Saygı ve selamlar..
Az sayıdaki kadın evliyalardan Rabia Adviye Sultan duasında şöyle diyor; "Ey Allah'ım, ne cehenneminden korktuğumdan, ne de cennetine tamahımdan, benim bütün niyazım rızana ermek içindir..."ne güzel. Allah'a bağlanmanın yolu ölüm değildir o zaten bilinen esas yol hakikate ermek yoludur...şu yazımı bitireceğimden emin olamadığıma göre Hz.Ömer'in dediği gibi ölüm var ya ÖMER...çok ciddi bir konuyu çok güzel üç dörtlükle mükemmel ifade etmişsiniz, kutluyorum...saygılarımla.
Haklısın kıymetli ablam hatırlanmıyor. Kimbilir yaklaştırmak istemiyoruz sanki geciktirmek elimizde gibi. Yine de hepimizden insallah uzak olsun dağ ardında şiiri misali gibi. Sevgilerimle.
GÖNÜLDE OLAN AZ MESAFEDE BİLE OLSA IRAK GELİR GELİR İNSANA...
RABBİM HASRETE GAMA KEDERE DÜŞÜRMESİN KİMSEYİ
TEBRİK EDİYORUM...