“Ne ben Sezar’ım, Ne de sen Brütüs’sün Ne ben sana kızarım, Ne de zatın zahmet edip bana küssün Artık seninle biz,düşman bile değiliz"
yankılanır aksiseda aslına uygun düşer hüzün aynadan sana bakarken yüzün
nefes nefese koştuğun dünlere keşkeler yetişemez eski günlere
ateştir bu yalanlar düşünce kuyu sakın yapma çobanaldatan huyu yüreğine bağlı değil ki beş duyu
beyin bile kan için de yüzer suyu doksan dokuz adıyla çekeriz hu’yu
ki baharleyin kuşlar ağaca inanıyordu ama her son bahar yapraklar dökülüyordu zaman acıların ilacı diyenler yalan söylüyordu ve elbette ki "dil en iyi zehirin tadını biliyordu"
"ne yalnızlık ne de yalan üzmesin seni doğarken ağladı insan bu son olsun bu son doğarken ağladı insan bu son olsun bu son..."
dinler gibi Cem Karaca bu şiiri okuyorsan belki bi merhem olur belki bi meltem eser geçer acımız..
çocukluğumuzdan kaldı ne kaldıysa bize aşklarımızdan acılarımızdan bahardan son kışa her şiir değer alkışa ama olmaz bu karamsar bakışa...
ki sadece şiir yüreklilerin yapabileceği bir eylem
neye döksek yüreğimizi ağıt oluyor oysa nasıl da severdik şiirleri gurbetten gelen mektup gibi ya şimdi "nasıl da sustu nasıl da kustu tüm şiirler iyimserliği"
değil göğün kör değil umman da gör yüreğinde umut olsun ölmesin mavi...
yağmurun bile sesi var akan ırmağın yağan karın rüzgarın
susma sakın susma belki yarın "konuşmuş olanlara borcundur konuşmak..."
"her ihanette bin parçaya bölünecek, uzanan dost eliyle yeniden dirilecek kadar çok!
tutulmayacağını bildiğim sözlere inanacak kadar!"
kanacak kadar kanayacak kadar isimlerinden çok ayrılıkların zamansızlığına yanarak gidişlerin de göçmen kuşların hüzün şarkılarına inanarak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mavice... 6 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mavice... 6 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair ince ruhlu naif insandır Kalbe hitap eden güzel lisandır İlham Haktan kula Lütfü ihsandır Hep güzel eserler yazmamız lazım --------------------- Duygu yüklü güzel şiir Kaleminiz susmasın Daima hakikati yazsın Okuyanlar feyiz alsın İNŞALLAH
Sevgili dostum, anılar ve eskilere özlemin duygusal döngüsü gibiydi şiir. Sessizlik dünyasının duyguları ve pişmanlık ifade eden keşkeleri. Çok güzeldi şiir dost. Yürekten kutluyorum sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Şiirin; yazılışı mükemmel, geçişler mükemmel, akışı mükemmel... Gönlüne ve kalemine sağık... ............................................... Saygı ve selamlar..
Akan ırmağın
Yağan karın
Rüzgarın.
Güzel şiirinizi çok beğendim.Saygılar.