(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKLUK!... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKLUK!... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yokluk...İşte, bu yokluk başka Öğretmenim... Yoksa ekmek, yoksa su bi şekilde telafi edilir, belli bir mücadele sonunda var edilir...Ya yoksa insanlık, onur , haysiyet, vicdan? İşte onları yerine koyacak güç yoktur...Bir kere çatlamaya görsün insanın ar damarı ardından iyice yüzsüzleşir...
Ne güzeldi okumak. Kutladım içtenlikle , yol açıklığı dileğimle sevgiler.
Doğru...İnsanı insan yapan en önemli duyguların yokluğu içinde dünya maalesef. Bu her geçen gün biraz daha iyi hissediliyor. Aşk ise bedel isteyen bir duygu, her güzel şeyin bir bedeli olduğu gibi. Anlamlı ve güzel bir şiir. Kutlarım.
Serap öğretmenim şiiriniz de o kadar öğretici vurgular var ki her bir cümle kompozisyon konusu ve de değerinde sizlerin yolunda ve ışığında çok şeyler öğreniyor ve de bilgileniyoruz isminiz gibisiniz kutluyorum saygılarımı sunuyorum
eğrilmeyen doğru acı çektirmeyen sevda yok ne çok yoklarımız varda ne dayanacak yürek nede sabredecek irade var harikasınız hocam tebrik ederim berhudar olun kalın sağlıcakla
düşler sığınağı tarafından 7/27/2018 12:41:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yokluğun farklı pencereden görünümü... Sadece "ekmek", aş, iş değil yoksunluk ve yoksulluk... "İnsanlığın iyi hasletlerinden" yoksun olmak daha ağır...
Aşk acısından nasiplenenlerin çokluğu belki de dengeliyor, o yokluğu...
teması ve işlenişindeki hassasiyeti ile "ders gibi şiir.." Tebrikler Serap Öğretmenim..