(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Nazım Değilim! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Nazım Değilim! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım zaten bu milletin başına ne geldiyse taklitçilikten geldi her insan hadini bilse hakını bilse başkalarının hakına riayet gösterse dünya daha güzel olurdu benim akilli kardeşim de bütün bünları kımseyi incitmeden şiirle anlatmış şimdi gel de bu yüreği öpüp kutlama sevgiler kardeşim devam yazacağın çok şey vereceğin çok mesaj var
Keşke diyorum keşke Yunusun elinde taşıdığı O doğru odun parçası ben olsaydım Çünkü Taptuğun kapısına Giremezdi odunun eğrisi bile Şükür işte şükür ki Molla Kasım yanımda şükür bin kere milyon kere Ne olmadığımı bana söyleyebilen Ben buyum işte ben buyum !
ÇOK GÜZEL HEM YAD ETMİŞSİNİZ, HEM KENDİNİZE ÖZ ELEŞTİRİ YAPMIŞSINIZ.GÖNÜL KALEMİNİZDEN DÖKÜLEN DİZELERİNİZİ KUTLARIM.RABATLI
Siz var ya siz... Tevazu abidesisiniz; Kalemin hakkını veren kocaman bir şairsiniz; Siz var ya siz; Çağdaş bir dervişsiniz. Yunusun günümüze kadar süregelen ruhaniyetisiniz. Saygılarımla.
Sen , sevgili canbolatmurat , Murat'sın .. Sen , kendini , bastığı yeri bilen , kişilikli , bütün değerlere saygılı Murat Canbolat .. İnsanın kendisini bilmesi kadar daha büyük erdem var mıdır ...? Şu yazdığın şiirin de bile ,o güzel yüreğini sergilemişsin . Asil ve mütevazı .. seni ve şiirini kutluyorum , sevgili kardeşim benim .. Sevgiyle...
Bunu yazmak bilmeyi gerektirir.. Bunu okumak da bilmeyi gerektirir.. Herbirini anmışsın ustaların.. Kutluyorum öncelikle.. Gelelim "o doğru odun parçası" olmaya.. Bu belki sözde kolay ama özde çok zordur.. Keşke hepimiz o odun parçası gibi dosdoğru olabilrsek.. Ve birileri olmak yerine sen olarak kalmanı tercih ederim.Sende hepsinden bir parça var çünkü.. Ve seni böyle seviyoruz.. selam ve saygılarımla "kardeşim"..
Ne olmadığını bilenler, ne olduklarını bilenlerdir. Bizim bildiğimiz bir Canbolatmurat var ki, sözü güzel söyler, sevilir sayılır. Şiirin yine harikaydı ve kutluyorum seni. Selamlar.
doğru odun parçası ben olsaydım Çünkü Taptuğun kapısına Giremezdi odunun eğrisi bile Şükür işte şükür ki Molla Kasım yanımda şükür bin kere milyon kere Ne olmadığımı bana söyleyebilen Ben buyum işte ben buyum ! KŞKE ONLARA ÖVGÜ YAĞDIRSAYDINIZ DAHA GÜZEL OLURDU
Tebrik ediyorum kardeşim. Harika bir şiir olmuş. Sen elbette başkası olamazsın. Biz seni sen olduğun için seviyoruz. Sen, hep sen olarak kal. Sen olarak nâm al İnşaAllah. Muhabbetle.
saygı sunarım.