Sana fazlamıyım yoksa Aşkın ölümü dudaklarında Bırak kalsın nefesim sende Gözlerin bende.!
İki nefes arası hayalimize kar düşmeden Nice cümle evler kurmuştuk ahşaptan Kader kıvılcımında küle dönerken hayalim Kaybolmak istedim saçlarımı okşadığım avuçlarında.!
Ben şimdi kitap arasında kuruyan bir yaprak Cümleler arasında sıkışmış tozlarla barışık Sen beni okumasan da fısıldar önsözüm Ben seni gurbetim olasın diye sevmedim.!
Gece yarısı dizelerimde çılgınca dolaşır Küllerimden seni sana yazdığım şiirler Mevsimlerden getirmem silinmişliği Ürkek durma şimdi zaman sen Yoluna nehir oldu mavi gözlü sular.!
Senin adını tanımlar ışığı saklıyan siyah Terinden tanır Kalbime imzaladığın buseni Yetim kalmam o gecehüzün yutsa da bedenim.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....Terinden Tanır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....Terinden Tanır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Güzel bir sevda şiiri... Böyle şiirleri okumayı seviyorum... Gönlüne sağlık... ......................................... Saygı ve selamlar..
Güzel bir sevda şiiri...
Böyle şiirleri okumayı seviyorum...
Gönlüne sağlık...
......................................... Saygı ve selamlar..