Gece çöktü içime Suskunluğumda gerildi ağaç Kırılmış dalında hüzünlü bakış Dokundu bedenime Bir güvercin bir yaprak mitolojik teni.!
Sükutta seçim geçmişten çağrı Nuhun yedinci gün zeytin sevinci Efsunun kutsanmışlığı arşa gebe Çöktüm dizlerimin üzerine Zindan düşüncelerin gün batımında.!
Çatırdadı ağaç Dal kırıldı zeytin küstü yaşama Kalbimin her atışına damladı bakış Ötelerden cehrelendi yaprak Adalet tartısında ağlıyordu ağaç Hz İsa ile Hz Adem yanyana.!
Ben kutsalım dedi ağaç Duymak istemediniz çığlığımı Kızıla döndürdünüz rüzgarımı Barış derken çarmıha gerdiniz dalımı Anlamadınız anlayamadınız Her hücremde sır sakladığımı.!
Söyle bana çınar gölgesi Avuçlarımdan düşse zeytin tanesi Çöl kalplere olur mu deman-ı nefes.!
O an zamansızlığa diktim bir dal Kutsal emanet gibi Kalbimin saklı denizininin su izinde Gün beyazına tutunur gibi Şimdi ben Ben zeytin ağacıyım Silin gözyaşımı .!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zeytin Ağacının Gözyaşları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zeytin Ağacının Gözyaşları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; Yaş kesen baş keser... Şiirimi okuduğunuz veya okuyacağınız için teşekkürler… ...........................................Saygı ve selamlar..
Yaş kesen baş keser...
Şiirimi okuduğunuz veya okuyacağınız için teşekkürler…
...........................................Saygı ve selamlar..