Eylümsü şiirler yok artık şairler istifa ederken kelamsızlıktan istirahata çekilmiş vicdanların flu marifetleriyiz üçüncü sayfalarında gazetelerin ve alt kara yazıları tv,lerin.
iman ve imla bozukluğu özne çilesi de ve da ekleri de önemsiz Eylül’ler öldü çünkü insanlar yer değişince şeytanla kaderler utanmaklı gözü yaşlı Tanrıların başımız sağ mantık firari kalbimiz mefta cançekişiyoruz edep diyarlarında direnin!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Eylül çığlığı.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Eylül çığlığı.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benimde yaşadığım kötü şeyler olmuştu çocuk zamanımda...
Çocukluk denen kavramı sonsuza kadar yoketmişti içimde...
Ondan dolayı anlıyorum ve her haber aldiğimda daha çok ölüyorum... Anlatamıyorum...
Ne desem boş...
Benim de sebebim var Akdenizi sevmem için... En son orda mutluydum, en son orda gülüyordum neşe içinde... Ben gittim ve hayat ağzımın payını verdi... Hani cebimde taşıyorum ya iste bundan... Bir gün geri dönerim diye... Belki eskisi gibi olabilirim diye...
Belki hayat çocukluğumu geri verir diye...
Üzgünüm...
((Eftelya)) tarafından 7/2/2018 8:22:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
((Eftelya)) tarafından 7/2/2018 8:22:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiir değil tepkiydi.. 8 yaşındaki Eylülün katledilmesine koyduğum tepki! evet eksik şiir de bir şeyler, tek şiir de değil dünyada da eksik maalesef. insanlık eksik özlenilen huzur eksik olması gereken eksik.
Can çekişiyoruz İnsanlıktan sınıfta kaldık,hayvanlaştıkça hayvanlaşıyoruz... kaba bir tabir ama inan bu kelime bile karşılığını bulmuyor Yüreğimde ki sancıyı ne güzel mısralara vurmuşsun....
.................................................... Saygı ve selamlar..