Bir adam yalnızdı titriyordu, soğuktan değil yalınayak bir yalnızlıktan o kadar yalnızdı ki çoğuna soytarı görünür bazılarına filozof bildiklerini kendine hatip bilmediklerini yere tüküren bir adam gülüp geçerdi alemin kehanet taptıklarına aşk süprüntüsü bir tanrıça yaratıp kendinde her saat ayinine secdeye kapanır yalnızlığına abdest alırdı.
adam sadece yalnız değildi şiir kokulu bir ruh ta yüklenmişti kendi dışında okuyanı da yoktu imgeleri enkaz altı olmuş mısraları acıya banıyordu gizi başından aşağı boca edilmiş boyutsuzluğun alameti kaç kez ölmeyi düşünmüş geç kalmış, ölümü kaçırmıştı
kendine yalnızlığına ölümüne sözlerini unuttuğu kör ağıtlar yakıyordu başıbozuk bir hayatın kalabalığına ihtiyacı da yoktu yaşam ona göre uyduruk bir rivayetti ya da tiyatral bir sahne payına düşen acılarla aynı karede yaşamına atılan bir zardı belki çemberini daraltan pranga yalnızlığına sızıyordu sarkıtlarından damlaya damlaya ötelenmiş bir kentin çıkmaz sokaklarını arşınlayan bir fani sürgüne alışık tecride dost acıya özlem katar hale gelmişti kimsesizliğin koynunda sonsuz bir rüyaya üşüyerek gitmenin yarısıydı belki belki de ölümün diğer adıydı yalnızlık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Adam Yalnızdı! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Adam Yalnızdı! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk bahardır, aşk başlangıçtır, aşk yaşamaktır…
Şiir yaşam biçimimizdir…
...........................................Saygı ve selamlar..