azize’m, tüm suç,fotografı çekende ! köşesi kırık bir siyahbeyaz fotoğrafın yoksa, sen çok şey kaçırmışsın be dostum... sahi biz siyahbeyaz mı baktık? ya düşlerimiz ne renkti? resimler konuşurdu eskiden her dilden her tondan ve çoğu kez ağlarken yoldaşımızdı her resimde birkaç damla göz yaşı vardı hüznün hatırlatıcısı gibi kapı gıcırtıları bile renksizdi kavuşmalara engel sesleri hep griydi bir tek gök maviydi ama resimler hep aynıydı hep olduğu gibi görünür, göründüğü gibi olurlardı renksiz olduğuna bakmayın çok şey anlatırlardı hele arkasındaki yazılar benden sana hatıra kalsın diye biterdi çoğu kez albümlere yapışır kalırdı anılarımızla birlikte ve sonsuza dek mutluluğumuz sadece siyah ve beyazdı sevgilinin resmi olurdu en çok bakılan ve en çok kırılan sessiz ama yürekte bir cam kırığı gibi iz bırakan bir poz veremedik azize’m dikkat,bir iki üç gülümse,çekiyorum diyenimiz olmadı hep yalnız gülümsedik acıya resimleri yanyana bile koyamadık çünkü çekinirken ayrı yönlere bakmıştık tüm suç fotografçıda çekerken bu tarafa bak demedi belli ki aşkımızdan haberi yoktu o,sadece yapmacık gülümsetiyordu bir iki üç gülümse ah be fotoğrafçı,alacağın olsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Siyah Beyaz Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Siyah Beyaz Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özverili anlatımıyla harika bir şiir okudum…
Kaleminize ve şiirinize sağlık...
………….………………. Saygı ve Selamlar…