(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kızıl kıyamet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kızıl kıyamet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne özel şiirinizi biraz geç okudum , çok güzel dile getirdiniz yine sorunları ve söylenmesi gerekenleri satırlara dökerek, malesef mavi yakalıların yerini , sarı sendikalar robotlara devrederek , çok şey yazılabilir bu şiir üzerine ama okuyucuyu sıkmamak gerek , kutlarım yüreğinizi ve kaleminizi değerli şair, saygılarla
Ne güzel taşlama bir güzel taşlama. Sevgili dost, bayıldım şiire. Alkışlıyorum sizi. Muhteşem bir eser. Kutluyorum yürekten. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Şair kardeşim.., Engin yüreğin, Güçlü kalemin hep daim olsun. Derin anlamı olan, enfes bir şiir okuttun bizlere. Kalbi duygularımla kutluyor, selamlarımı iletiyorum.
yandı bitti kül oldu gitti...o kadar büyük gerçekleri barındırıyordu ki bu hakikat dolu dizeler. umarım bir şeyler alması gerekenler bir damlacık ta olsa almışlardır...tebrikler ve saygılar sunuyorum.
1 MAYIS BAYRAMI BÜTÜN İNSANLİĞA KUTLU OLSUN VE MUTLULUK GETİRSİN... Yazdıran yüregin susmasın... ............................................. Saygı ve selamlar..