Geceler hırçın, yüreğim virane Bir gün özlemdi, şimdi divane Yürüyorum öylesine cadde köşelerinde Dön dolaş her yanım bertaraf Vurulmuşum şafağın en keskin ayazına Körelmişim bıçağın kör sırtında Düşlüyorum, hissediyorum, duyuyorum Bakıyorum, göremiyorum Gözlerim sensiz bir ihtimal mi? Yok gibi sanki..
Yıkar geçer şarkılar üzerimden Her sözünde bir çizik atarlar bedenime Biriktikçe, bir ıslık çalar yokluğuna Bir gölge, karanlık düşer gözlerime Kapanırlar yavaş yavaş Dalarlar gecenin en derin matemine Ve sabah olur uyanırlar yarı baygın Ve bir ayna, tam karşımda İçi boş altın çerçeveli İçinde yoksa kendi resmim Gözlerim sensiz bir ihtimal mi?
Özgürlük kadar güzeldir özlemin Olunca sensiz hırçınlaşıyorum Düne kadar örselenmişti gözlerim Senden başka bir şey göremiyorum
Gözlerimde dünya yok gibi sanki Gözlerim sensiz bir ihtimal mi?
. . .
GÖZLERİM SENSİZ BİR İHTİMAL - Mert Zafer Cansever - Mawish Şiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözlerim Sensiz Bir İhtimal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözlerim Sensiz Bir İhtimal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN... Her gününüz bayram gibi olsun... .............................................. Saygı ve selamlar..
Kalemin susmasın
________________________________Selamlar