Öncesi değil sonrası tutuyor insanı ayakta Sen öyle kal ki ben böyle iyiyim ruhumla Çok zamanlar geçti vicdan kuytusundan Şimdi her şey başka, karanlıktan aydınlığa.
Silinmez derlerdi yaşanmışlığın kitabı Unutulmaz derdim, vazgeçilmez bilirdim hep Hayali bir arbedeymiş izleri, güldürüyor şimdi Gülümsetiyor hayata, içimde binlerce sen Milyonlarca yarın ve tek bir umut Yetiyor insana ayakta kalırcasına.
Kıskanırdım nehrin denizlere özlemini Dalga dalga okyanuslara yürümesini Gri gökleri masmavi ruhuma çevirmesini Öyle izledim ki, her baktığımda yeniden Ve yeniden özledim o güzel gözlerini.
Sağından atıp solundan geçtim zamanın Bir dizi ayrılık bıraktım geriye Bir dünya umutsuzluk sürdüm yokuşa Ve sen hep böyle kal benimle, varsın diye Hepsi birer birer çöküyorlar dizlerime
Unuttum dur durak bilmeyen yolculukları Kaldım kalbinin en taze gölgesinde Ektim çiçeklerin umut dolu tohumlarını İçtim dağlarının tertemiz sularını Sildim geçmişi gelmezlerin ötesinden Ve bir yanda sen ve bir yanda ben ve biz Ve sevgimiz öyle sessiz ve temiz ki.
Sen hep böyle kal öylesine sonsuz Böyle bembeyaz hep bir bebek saflığında Yemyeşil umutlarla ilkbahar aylarında Sıcak bir mevsim ol gönlümün bağlarında Acımda, tatlımda en yakınımda Sen kalbimin ön saflarında, sol yanımda Akşam olunca alaca karanlıkta Ya da güneşli bir yaz sabahında Kışımda, yazımda, saklımda Sen hep öyle kal ki Ben iyiyim böyle ruhumla.
. . .
SEN HEP ÖYLE KAL – Mert Zafer Cansever – Mawish Şiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Hep Öyle Kal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Hep Öyle Kal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şair, gönülden gelen bir kaç cümle ile bir noktada buluşmak gerçekten çok güzel. Güzel ve değerli yorumlarınızı eksik etmediğiniz için teşekkür ederim. Ayrıca Sayfama hoş geldiniz.
Uzun olduğu halde akıcılığından hiç bir şey kaybetmemiş Harika bir şiir Her kelimesi yerli yerinde seslenişi içten duygusu tertemiz bir şiir Yürekten kutluyorum
Yaşamında öteki kişilere ulaşabildiğin anlar, bir ormandaki kuş ötüşleri gibi olacak... Uzaklardan gelip geçerken, kısacık bir süre yapraklarda yankılanacaklar o kadar. Orman bütün sessizliğiyle yine yalnız duracak orada... ..............................................................................................................I.KANT.
.................................................................... Saygı ve selamlar..
Öncesi değil sonrası tutuyor insanı ayakta Sen öyle kal ki ben böyle iyiyim ruhumla Çok zamanlar geçti vicdan kuytusundan Şimdi her şey başka, karanlıktan aydınlığa. öyle kal... gerçekten güzeldi tebrik ederim saygılar...
Hep öyle umutlu ve mutlu kalma dilekleriyle, nice güzellikler dolsun kalplerinize. Bu güzel yorumunuzdan dolayı teşekkür ederim. Sayfama Hoş geldiniz. Saygılar ve sevgiler.
Umutlar ki çok şey değiştirir mavinin gölgesinde. Bir nefes veya daha fazlası, ya da yaşamın en derin parçası. Olmazsa olmazların en başında bir taç gibi bir şey işte.. Sayfama hoş geldiniz. Değerli yorumunuzdan dolayı teşekkür ederim. Selam saygılar.
Sayfamdaki ve sayfalarınızdaki, yüreklerimize dokunan en güzel, anlamlı sözlerin kalplerinizde bir yer edinmesi dilekleriyle sayfama hoş geldiniz. Teşekkür ederim.
Bu ne güzel dilek temenni ve istek sevdiği biri için..Yüreğiniz bu denli sevgiden hoşgörüden uzak kalmasın. Bir umuttur yaşamak.İşte bu bağlamda ben hep seni düşünürken iyiyi diyebilmektir asıl olan.(KUTLARIM.)
Her şey temiz olmalı sizin gibi böyle güzel sözleri anlayabilmeli. İçinde dışında ne varsa açıkça belirtmeli. Sevgi güzel şey. ötesi ise bambaşka bir şey. Saygı ve selamlarımı sunuyorum Sayfama hoş geldiniz. Teşekkür ederim.
Ne güzel dilekler sevgi ve güzelliğe çağrı Tertemiz duygularla yazılmış güzel bir şiir olmuş Tebrikler değerli üstadım yüreğine kalemine sağlık saygılar selamlar
Bir çok şey yazılabilir sayfalara ki bunu kimi zaman okuyan, kimi zaman anlayan ya da bu sözleri farklı bir bakış açısıyla görenindir bu şiirler. En Güzel dilekleriniz en anlamlı bir şekilde sizinle olsun. Teşekkür ediyorum. Sayfama hoş geldiniz.