Gecemde yıldız, günümde güneş ve sen Karanlıkta bir yıldızla günümde ışığım Aşığınım, aşiyanım sol yanındayım Ayımda pırıltım, ne bileyim işte her şeyim Denizim, dağım, dayanağım, içme suyum Var bir şeyler işte kattıkça katıyorum içime Tenimde, kalbimde, derinlerde bir yerde On değil, yüz değil, belki de binlerce Düşüp kalktığım her düşümde, tüm hayallerimde Seni izlettiriyorlar gözlerime.
Siyah beyaz gri, bilmez oldum sessizliği Konuşur oldum seninle yanıp tutuşan yüreğimi Maviyle, ya da kırmızı, bazen de pembesi Seviyor sevdamı umutlar, muazzam adı Bir desem değil, onlarcası rengarenk Dört yapraklı yoncası ve tonlarcası Ağırlığınca bir şans, biraz da mükâfat İçinde olmak bana gerçekçi bir hakikat.
Gün oluyor özlüyor, an oluyor görmüyorum Yokluğunda sadakatla saklıyorum kendimi Sen yeni yetme goncadan al haberimi Toprağına küsüyor bir anlık, soluyor Minicik dikenleri çivi gibi saplanıyor Ki beş dakika geçmiyor, uyanıyorum Bakıyorum ki seninle uyuyorum.
Gel uyut göğsünde beni, sımsıkı sar Küçükte olsa düşmesin boşluğa zaman Büyük umutlar var içimde adı sen Yandan yana sana dokunuyorum Kendime seni ikram ediyorum. Gece gözlerinden içiyorum Doymuyorum, doyamıyorum Bir dikişte bitiriyorum Ve bir sen daha Ve binlerce daha Ve ömrümce Seni içiyorum.
. . . .
ÖMRÜMCE SEN – Mert Zafer Cansever – Mawish Şiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ömrümce Sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ömrümce Sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.