Hesaptan hesap sorulacak günler gelecek, İlahi adalet bir gün mutlak kurulacak Ekini ve nesli yok edenler o gün anlayacak; Herkes emeğinin karşılığını avucunda bulacak!
Kararsa gök, parça parça inse bulutlar, Kırlangıçlar veda edip, yalnız kalsa dağlar, Masum yavruların üzerine inen bombalar, O gün hesapta sadece doğruluk var!
Alevlenen bir yüreğim var beynim yorgun, Tutuştu meşaleler aydınlanıyor zaman; Görkemli gösterişli yaşamlar olsa da yaman Divan duracak mendeburlar işte o zaman!
Ey Rabbim sensiz hayat boş ve bayat! Bu gün acılar derin, hesabı bekler koca kâinat, Bu acılar bizi tüketti, nedir Allah’ım bu zillet; Kuşat mazlumları Allah’ım, bizi rahatlat!
Gönlümü elek yaptım her tarafı dilim dilim, Gücüm yetmiyor rabbim beni sardı hep hüzün, Çivisi çıkmış dünyanın, zulüm akıyor her yandan Hesabımızın görüldüğü yer umarım hep olmaz katın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HESAP NE ZAMAN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HESAP NE ZAMAN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
____________________________Selamlar