Bozkırın tenine sığınan ayışığı... Ab-ı hayat altında semaya yüzü dönük kadınlar Hüzmeye vurgun Gecenin hükmünü keser deminde Islak denize düşer kır çiçekleri Sular yükselir usul usul Sessiz çığlık Munzur’un eteklerinde Dağ güllerini sevmek var her gece Her gece susturulmuş mısralar yazmak da.
Kırlangıç sürüsüne benzer söylenmemiş şarkı Fırtına ne yandan eserse essin Zaman esrar sürer Fani ısrar
Ayak uçlarımda emanet istasyon Zapt edilmeyen hasret raylar boyu Haykırsam bilinmeyene Nilüfer olup şiir kokarsın Ey yüreğim!
Kavimlerin uğrak yerlerine buğday saldım Ceylanın gözlerinde gör beni Devşir bergüzarım, ellerim toz toprak Hüzün acıtarak geçer Toplasam kara trenleri bir araya İnsan diyarından gelen Upuzun yollarda yağmurbulutuyum Gün olur açılır kilit vurulmuşlar kapılar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gör Beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gör Beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gecenin hükmünü keser deminde Islak denize düşer kır çiçekleri Sular yükselir usul usul Sessiz çığlık Munzur’un eteklerinde Dağ güllerini sevmek var her gece Her gece susturulmuş mısralar yazmak da. Gönül kaleminize sağlık şairem şiirli geceler...
Sen Nilüfer, Sen Şebnem Sen Kır çiçeği Yüreğe değen her ne koku varsa o güzelliktesin Sen Sakin kıyıların yaslandığı hüznün insan tanığı Gönlümün aradığı olgunluk başağısın. Görmesem olmaz seni....
Güzel şiirne kalb-i tebriklerimle yürektesin Ummum.🌷🌷
Yüreğinize gönlünüze sağlık...
........................................Saygı ve Selamlar