Okuduğunuz şiir 29.1.2018 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
sekizinci celse...
bir mevsim dolusu bahar çektim içime bakarsın bir ömür boyu yeter ve bir dünya dolusu insan ayırdım kılçığından...
çok acıktım çok uykusadım çok kırdım kalemimi kendi elimle döndüm acılarımla kendim bağladım
çıplak sesli hüzünlü şarkılarla her nakarat ıslık ıslık ağladım...
küçücük aklımın içinden geçiyor kara bulutlar küçücük aklımın içinde dağların dumanlı başı küçücük aklımın içinde çocukların gözyaşı azacık aralansa insafsız kurt dalaşı seçebilsem azacık tozdan dumandan okşardım yetim başı
ateşli bir silahın alnında elim elim soğuk duvara yaslı hala gölgem binlerce kere yüzleşsemde gözlerimin durduğu yerle kuru bi baş sallama genç miyim yaşlı mı ne...
ahh nasıl da insan kokuyor yalnızlığım kapalı kapılarda yumruk yumruk korkaklığım
biliyorum haber geçmez elektrik tellerinden elektrik tellerinin üzerinde sürüyle karga bu ne menem alarga
eyy allah en iyi sen bilirsin kaskatı kalır bazen umutlarım parmak aralarımdan yaş damlar nasır çatlatır avuçlarım
biliyorum bilmesine hesap gününde bi ben değilim ya ateş önünde bir varmış bir yok... bu masalın sonunda bir ölüm yetmedi yaşamaya bir ölüm daha...
oysa yumruğum kadarmış yüreğim vurdum dağlara taşlara çıkmadı sesi bile güldü karınca
ferman padişahındı anladım dağlar kimindi...
... Okur gözlerinin nuruna ve seçici kuruluna teşekkür ediyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sekizinci celse... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sekizinci celse... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir masalın dehlizindeyiz çocuk Amber kokulu bir ülke geçiyor Ömrümüzün sızsından Kalkıp el salladık Direği kırık forsa yüklü gemilere Limanı kanlı kentlerden geçip gelen..
Al şimdi ellerimi Dağla bezeli yüreğine dokundur çocuk Küsartlı bir kış mevsimi içim Ayaz ve Boran damarlarım ısınsın..
Dedim şiirinizi okuyunca Hocam. Güne yakışan Güne anlam ve değer katan şiirinizi ve yüreğinizi tebrik ediyırum.
Dizeler hüzün içeriyor gibi algılansa da her masal anlatıcının yorumuyla anlam ve biçim kazanır sanırım. Mavi sonsuz gök yüzünü kaldırıp masmavi denize indirmişsiniz. Az şey mi bu çok değerli MAVİ ÇOCUK... Selam ve sevgilerimle.
ey allahım en iyi sen bilirsin kaskatı kalır bazen umutlarım parmak aralarımdan yaş damlar nasır çatlatır avuçlarım
Ellbetteki bilinen ve bilinmeyen her şeyin sahibi Rabbimizdir onun izni olmadan hiç bir şey olmaz kul kula sebep güzel bir anlatım kutlarım Selamlarımla Allaha emanet olun
Ferman da dağlar da padişahın şimdi Bize düşense üstü al bayrak örtülü tabutlar Ve ağzı salyalı siysasetcilerin iğrenç oy avcılığı. Tebrikler Güzel şiirdi
ahmet_örnek tarafından 1/30/2018 12:12:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dağların sessizliği aslında gürlemenin esamesi. Değerli dost, bu şiirlerin her biri ayrı bir yaraya parmak basıyor. Biraz üzgü olsada çoğu kez ibret vesikası gibi. Çok güzel harika bir seslenişti. Kutluyorum sizi. Yüreğinize sağlık.
Saygılarımla