(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yedinci celse... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yedinci celse... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu celselerle ömür tükeniyor davaların bir çoğu mahşere kalıyor sende biliyorsun dost. Hayat gerçeğinin dizelere düşmüş hali. Enfes bir şiir olmuş her zaman ki gibi. Kutluyorum sizi yürekten. Yüreğine gönlüne sağlık.
Usta ben son altı ayda binlerce şiir okudum.Yerli,yabancı.. Ulusal şairlerimizden Necip Fazıl ve Ahmed Arif şiirlerinin yerleri bende başkadır.Dilleri,anlatımları bana farklı gelir. Senin şiirlerini okurken aynı tadı alıyorum demem abartı olmaz.Her şiirinde o duruşu tavrı koruyorsun.Bu sitede çok ama çok başarılı bir çok şiirle karşılaştım ve inanamadım.Ülkem bu kadar zengin mi.Ben bir uzman değilim,okurum sadece.Sadece benim hissettiğim şeyler bunlar. Yüreğine sağlık Ustam..
Hasan Hüseyin Korkmazgil,Ahmet Telli bunların şiirleri haykırıştır, duruştur. Kendi kanalımda seslendirdim şiirlerini. Ama sakın önemsememezlik yapma.Etkiler herkese olur,büyük Ustalar dahi etkilenmişlerdir,bilirim bunu. Seninki kopyalama değil.Emmiş yüreğin şiirleri. Sağlıcakla kal.
yok be dostum araklamışızdır bi kelime ordan bi cümle şurdan nikimiz bile koca ozan Hasan Hüseyin ustadan eski aklımızın fotokopi çekimi rüzgarlarından.. şairlikten değil, çıraklık şiir delisi olmaktan.. saygı ile...
Saygımla