Dün gece Bir özlemi ağırladım içimde. Tutamadım ellerimi yine... ve gözlerine bir şiir yazdım... Sildim. Dudaklarına bir şiir yazdım. Dokunur gibi.. Sildim. Saçlarına bir şiir yazdım, sonra bir şiir,bir şiir daha... ve anladım ki Bu kısacık ömrüm yetmezdi her teline ayrı dünyalar kurmaya... Sildim.
Sonra Sana bir şiir yazdım... Dilime, aklıma değil Kalbime, sana dair ne düşüyorsa bir bir yazdım ... Önce sözlerin düştü kağıda, Aşkı sen Seni ben kılan... Beni Mevla’nın kapısına Seni cennetin yoluna götüren Her vaktin selamında Sağ meleğin avuçlarından soluma içirdiğin sözlerin...
Sonra saçlarını sır eden o mavi yazmayı Sonra dudaklarındaki vâhâyı Ve elbette Sımsıcak ellerinle arşa taşıdığın merhametini de yazdım... Silmedim! Çünkü yavaş yavaş suretin beliriyordu karşımda... Heyecanıma yenik düştüm Hemen tuttum onu kollarından... Tek bir gezegene sığmadı içimdeki sen, Evrenin her köşesinde hayal ettim bizi; Her köşesi ayrı cennetti benim için... Öyle ya, sende mana buluyordu yaratılan ve var olan, bilinen-bilinmeyen her zerrenin varoluşu ve güzelliği... Şükrettim Senin için... Bizim için. ...
Yağmurun rahmeti gibi Bereketi gibiydi sana yazmak... Sözcüklerle büyüttüğüm her yaprak Kökleri mahşere uzanan bir geleceği besliyordu içimde ve yeniden filizleniyordu içimdeki sen... Çünkü yine İçimden Geliyordum Avuçlarına Sümeyra... Toprak oluyordum yine sımsıkı tutunduğun kupkuru bir toprak..
Yazdım durmadan. Seni, beni, bizi...
...
Zamanda yolculuğa çıktık sonra seninle; Prens oldum... Prensesten başkası yakışmadı sana. Mecnun oldum, Leyla dedim... Kerem oldum, Aslı... Tahir oldum, Zühre diye seslendim sana. Birden karanlık çöktü yere göğe, Ardından kaybetim seni. Yakup oldum... Aradım yıllar boyunca. Seni aradım yana yakıla. Ve Geceyi aydınlattı saçlarıma düşen aklarım... Kalbimin en derinlerinde buldum seni. Secdeye uzandım sonra Adın geçtikçe kalbimden, İçimden Âminler yükseldi arşa... Yani Sümeyra Ben ne kadar karanlığa da düşsem, sen hep ışıktın bana...
"Güneş değil, sen doğsan ya bir gün dünyama... İnan tek şikayet etmem varlığına."
Bir şiir yazdım sana.. Dün gece, tam zamanında! Sildim!.. Çünkü Seni Sözcüklere dökmek Seni herkesin kullandığı bir kaç kelime arasına sıkıştırmak Seni birine, seni bir şiire benzetmek Seni aklımdaki herhangi bir yerde herhangi bir düşünceye denk tutmak, Affet... Haram gibi geldi bana !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Şiir Yazdım Sana " Sümeyra " şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Şiir Yazdım Sana " Sümeyra " şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evlat ne guzel geldin ve ne iyi ettin sesini ozlemistik. Hep bi yangin yeri icin biliyorum ve dilerim bi gun kalbine gog opucugu gibi bi Ay dusu girer cikmamacasina.
Taha Bilal Mustafa Kekeç tarafından 4/27/2018 2:04:06 PM zamanında düzenlenmiştir.