Yaratan adil yarattı kâinatı, Tüm nimetleri eşit dağıttı, Suda balıkları karada kuşları Toprağı parçalamadı Yok, etmedi ihtiyaçları, Nasibin varsa bulur seni Bu masalları kim uydurdu Hakkı olmayanı aldı Kafasına göre paylaştırdı Kimine üç kimine beş verdi Kimisini ekmeğe muhtaç etti, Dünyanın ilahı olduğunu sandı Allah’ı adaletsiz tanıttı Be zalim hiç kızarmadın mı? Karun’un yaşamı anlatılmadı mı? O da sahiplendi ve paylaştırdı Kendi hakkına aslan payını verdi Çalışırsan senin de olur dedi Bunları aklımla kazanmadım mı? Oldu fitnenin kaynağı, Bir anda sarayı ve köşkü Yerin dibini boyladı, Allah’ın adaletini taksim edenin sonu, Yar ve yardımcısız kalmak değil mi? Kapitalizmin zürriyetini taşıyan dölleri; Köpek yarışlarına soksalar da insanları Bir gün ödeyecekler kabarık hesabları Allah, asla yarattığına zulmetmedi Rızkını vermeyeceğini yaratmadı Yaratılmışların hakkı sardı bu evreni Bu haklar birilerinin tekeline girdi mi? İşte o gün din afyona büründü, Gelecek umutlarına bu günü yedi, Böyle bir inancı Allah göndermedi Onun dininde herkesin hakkı baki, Zulüm inletiyorsa yeri ve gökleri Demek ki Firavunluk hala diri, Besliyor bir bir her bir Karun’u Karunların geçerli ise hükmü Mazlumun Allah’ı yıkar tahtları Yere girer Karunların tüm barınakları, O gün çok yakın adil mazlumun Allah’ı Kayıt altındaki rızıkları kim pay etti Rahman’a asiliğin olmasın mı bedeli, İşte o gün olmayacak yalvarmanın anlamı; Yol yakınken tüm Karunlar bunu anlamalı, Kanunluğa adaylar bu yolu tanımalı; Firavunluk bir anlayıştır tarihte kalmadı; O yolu sürdürenlerin hepsi gelip geçici, Yeryüzüne egemen olacak Allah’ın adaleti; Allah’a iftira atma be hey şeytanın tellalı, Garibin nasibine çökmedin mi? Bekle benim hakkımı alacağım vakti; Huzuru mahşerde geçmez elinizdeki din reçetesi; Ey Karun ve Firavunlar! belamlarınız çeksin elini Onların masalları afyona çevirdi bu dini; Allah’ın dini adil ve rahmet dolu her yanı, Emperyalizmin dini sömürü ve Yezidi! Dosdoğru olmaktır Allah’ın bize emri! Billahi hesap yakın hani Allah’ın adaleti Adalet ekelim filizlensin dünyanın her yeri, Mazlumlar ağlamasın diriltmektir bu dinin işi; Yarab! Kahhar isminle kahreyle emperyalizmi Tüm afyonlar din adına bunların eliyle yedirildi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Allah’ı Zalim mi Sandınız? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Allah’ı Zalim mi Sandınız? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.