Sizin dönemin adamlarından şikâyetçiyim Reis Bey, Balı yaladılar parmağı başkalarına yolladılar, Öyle bir palazlandılar ki top atsan yıkılmazlar, Yürüyüşlerinde bile tekebbür var Reis Bey!
Sizin dönemin adamlarından şikâyetçiyim Reis Bey, Her biri bir Karun oldu halktan kopup kaçtılar, Yaradanı kullanıp duygularımızın içine ettiler Bunların hesabını sen sormazsan Allah sorar Reis Bey!
Yeni dine mensup iktidar yarenlerinden şikâyetçiyim Reis Bey! Sırtımıza biz vurduk semeri onlar peşin satıp bize güldüler, İşlerini iyi bilip bir koyup kökünden milleti düdüklediler Bunlar kahramansa biz bu işte yokuz artık Reis Bey!
Her dönemin adamı olan bu çıkarcılardan şikâyetçiyim Reis Bey! Layık olmadıkları o makamlarda kalmak için dünyayı ateşe verdiler Fatoş’un kucağında sabahlayıp akşamları ona sövdüler, Böyük başkanları almakla bu iş tamam mı şimdi Reis Bey!
Ben 14 yılın hesabını sormayandan şikâyetçiyim Reis Bey! Her yol meşrulaştı, Bismillah ve elhamdülillahla talan ettiler Yolda yürümesini bilmeyenler, Milleti canından bezdirdiler, Yüreğimizi kurşunladı bunlar, din İman bu mu; Reis bey!
Hakkı hak bildik, haktan görünen zalimlerden şikâyetçiyim Reis Bey; Herkes sahip oldukları ile hava basıp ekini nesli ifsat ettiler, Yirmi yaşındaki gençlerin sahip olduğu araçlar asfaltı ağlattılar, Dicle’nin kenarındaki kuzunun hakkını şimdi kim soracak Reis Bey!
Değerimizi, altında kot başında mendille anlatanlardan şikâyetçiyim Reis Bey Her köşe başında boyalı dudaklı tesettürü ağlatanlar anamızı ağlattılar, Üniversite kapılarında kalanların nesli, bizi çukura yuvarladılar, Küffara boyun eğmek için bu zillet bize yetmez mi Reis Bey!
Üste çıkamayan ama üst olmak için enseyi kalınlaştıranlardan şikâyetçiyim Reis Bey, Altı ezmek için üste her türlü yalanı söylemekte hiçbir sınır tanımadılar, Etrafındakileri korumak için masum insanları Antep Karasıyla boyadılar, Şimdi bu pislikleri Arabın sabunu Allabenin suyu temizler mi Reis Bey!
On yıl okulların kenarında kamp kuran bu canavarlardan şikâyetçiyim Reis Bey! İktidarda adamımız var diyerek küçük yavrularımızı zehirin pençesinde tükettiler Yaptıkları her pislikten sonra kendilerinin kim olduklarını bilip bilmediğimiz sordular(!) Bu kenelerin nesli kurumayacaksa gelen ağam giden paşam ne fark eder Reis Bey
Seçimde gelen sonradan mermi atsan arkasından yetişmeyenlerden şikâyetçiyim Reis Bey! Yapmacık, yalan ve dolan eylemlerden bıktı bu Millet kan ağlıyor ama asaletinden tükürmüyor Bu Millet ne zaman çifte atıp ne zaman kükreyecek onun vaktini çok iyi biliyor, Kişneyen bu Milletin yelelerini kesenden hesap ne zaman sorulacak Reis Bey, Yoksa Tüm faturalar Millete kesildi de bizim mi haberimiz olmadı Reis Bey!!!! Erol Kekeç 24.10.2017/Çamlıca-İst
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Reis Bey şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Reis Bey şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.