Hikayesi yoktur hiçbir acının varsayalım, varsayarsak olduğunu cinnetimiz artacak!
Kızıl bir nefes gibi köküne kıran vurmuş insanlığınızı kuru bir ayaz misâli çekin içinize kavrulun vicdanınızın ateşinde kül olup savrulun rivayetlerinize defnedilin.
Kararttığınız aydınlıklar tebelleş olsun hanenize kor gibi katransı şerefini hissedin çürümüş damaklarınız da riyakârlığınızın takındığınız maskeler düştükçe yüzsüzlüğünüzden sendeleyin ve gömülün leş otağınıza duanız bed aminleriniz cehennemle noktalansın bulun layığınızı.
Bunlar benim kalemimden gözlerine nâr düşmüş bir yetimin yüreğine kar vurmuş, elleri sarsılmış bir öksüzün ömrünü kısaltanlara hâlâ bi umut yalvaran evlatları toprak sözleri yaşlı dili yaslı yüzünün coğrafyasında kuş uçmayan kervan geçmeyen yalnızların lâl çığıltılarının mahur yansıması olsun.
Bunlar insancıkların anlayamayacağı ama insanların ağlayıp duâladığı aminlerin harfleşmiş hâli olsun.
dilimde artık tek’bir cümle "bat dünya" insancıklarınla birlikte yerin bin derinine..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir kızıl acı.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir kızıl acı.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Güzel şiirinizi severek ve taktir ederek okudum... Beğendim... Kutlarım… ................................................... Saygı ve Selamlar
Nasıl fethedilir, umutla ne denli savaşılır, geriye alınır; birlik olup düşünülmeli ama: "dilimde artık tek’bir cümle "bat dünya" insancıklarınla birlikte yerin bin derinine.. " diyerek insanlığın dünyadaki son kalesini düşüren şiire tebriklerimle. Selam ve sevgilerimle.
aslında insanlar doyabileceği kadar yese, duyabileceği kadar işitse, konuşabileceği kadar konuşsa ve en önemlisi bakabileceği kadar güzel bakabilseydi inanın bu dünya x5 nüfusla bile herkese yeter ve artardı ama maalesef biz uzaylıları beklerken insancıklar tarafından istila edildi dünyamız :(
Her kalbin bir acısı her bedenin bir maruzatı vardır. Anlıyorum beni yani şiiri anlamamanı.
Tek bir şey söyleyeyim. Anlamak zorunda değilsin elbet de lakin hatırla "yürek yanmadıkça göz yaşarmazmış " sözünü. Ve bil yazdım ve nefes aldım yoksa ölecek gibiydim.
merak etmeyin üstadım, bu haliyle zaten daha fazla devam edemez bu dünya... her gün acı, her gün keder, dur dünya dur artık yeter demiş asil gönlünüz ki, haklısınız...tebrikler, selam ve saygılar sunuyorum...
Beğendim...
Kutlarım…
................................................... Saygı ve Selamlar