Hüzün yığmış bahçelere mevsim göçe hazırlıkta Vakit kalbe d’okunuyor biraz munis çokça bezgin Nal sesleri ovalarda, ömür gider dolu dizgin Kulaklarda uğultusu dilde nağme ağırlıkta
Yorgan döşek Fasl-ı hazan yaygı sermiş cografyaya Nakşı gülistanda zemin; yaprak sarı, toprak nemli Görünüş perde aslında umut yürekte önemli Saba rüzgârında kuşlar uçar gider insan yaya
Dağlarda yaban dağılsa, denizlerden çekilse kum Günler kısalsa durmadan, çekse aylar uzun veda Tesellisi gam mı olsun kıştan soruluyor vefa Güzü bürüdüyse sükût, bahar yeşermeye mahkum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güz Sükûtu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güz Sükûtu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Meleğimi'zin sözü geldi aklıma Nezahat müthiş lirik cümleleri olan güzellikte yazıyor. Harikasın ablacığım ve Çok teşekkür ederim beni bir saniye boş olduğumu gördüğün an şiir yaz diyen sesin bEni hiç mi hiç birakmasın
Sevgili Kardeşim, edebiyatdefteri.com'un saygın kalemi sayın: Nezahat Yıldız Kaya 🌹 8 + 8 Kusursuz durak yapısı, Sarmal uyak örgüsünün sanat ve edebi gücü, su gibi akıcı metni, duygu ve düşüncenin mısralar mükemmel aktarımı ile duygulu ve güçlü kalemden muhteşem bir şiir sayfaya asılmış. Okunması, analiz edilmesi ve ilham alınması gereken bir eser. Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
Nezahat müthiş lirik cümleleri olan güzellikte yazıyor.
Harikasın ablacığım ve
Çok teşekkür ederim beni bir saniye boş olduğumu gördüğün an şiir yaz diyen sesin
bEni hiç mi hiç birakmasın