Okuduğunuz şiir 19.10.2017 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Nasıl Geçti Habersiz
Sevdamızın uğruna,her engeli aşardık. Kazanırdık kalpleri,boş olsa da cebimiz. Güvenilir dostlarla insan gibi yaşardık. Özlüyorum maziyi,çok mutluyduk hepimiz.
Doğanın kucağında ,oynarlardı çocuklar. Yerindeydi mevsimler, buz tutardı saçaklar. Porselenden yemezdik,tahtadandı çanaklar. Özlüyorum maziyi, çok mutluyduk hepimiz.
Az olanla yetinir,imrenmezdik zengine Hor görmezdik kimseyi, çıksak bile engine Saygı vardı eşlerde,düşmese de dengine Özlüyorum maziyi, çok mutluyduk hepimiz.
Genç kuşakla yaşlılar,aynı evde kalırdı Annem bize oyuncak, bezden bebek alırdı Ninnilerle gözümüz uykulara dalardı. Özlüyorum maziyi, çok mutluyduk hepimiz.
Bir tanesi var iken,diğerini almazdık. Nefsimizi dizginler,sefahate dalmazdık. Yaşlıları incitmez, ahlarını almazdık. Özlüyorum maziyi,çok mutluyduk hepimiz.
Kızla erkek sırada,otururduk karışık. Din dil farkı bilmeden,birbiriyle barışık. Dışlanmazdı yabancı, sanki dünden alışık. Özlüyorum maziyi, çok mutluyduk hepimiz.
Yasak olan insanla, hiç girmezdik halvete. Günahlardan korkardık,yenilmezdik şehvete Gerçek aşkı arardık,göz dikmezdik servete. Özlüyorum maziyi, çok mutluyduk hepimiz.
ÜlküAhıska
Fon Resmi ve yorum bana ait
Şiirimi seçkiye layık gören Edebiyat Defterine teşekkür ediyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nasıl Geçti Habersiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nasıl Geçti Habersiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günün şiiri olmayı hak eden şiiri ve yazan kalemi kutluyorum kim özlemiyorki maziyi kıymetli hocam ama ulaşmakta yaşamakta imkansız maziyi selam ve saygılarımla
Geçmişi özlemek şuan ki bulunduğumuz ortamdan memnun olmayanların sayısı ne kadar da az haklı tarafından., Hem şiir hem resim yetenek yetenek üstüne Ülkü hanım günde olması da ayrıca güzel.
Saygıdeğer şairem uzun süredir giremedim bu siteye.Bu harika eserinizi ve seçki kurulunu gönülden kutluyorum.Bu sade akıcı sabit ayaklı şiirinizi okumaktan haz aldım.Sonsuz teşelkürler.Sevgiler saygılar...
Hiç farkına varmadan anlamadan kayıp gitti o güzel yıllar...Hocam en güzel şiirlerinizden biri de bu oldu.Yaşlılığıma verin ne olur.Yıllar öncesine gittim.Kutlarım gönülden.
Mazide kalan huzur ve güzelliği özlemek özümsemek yaşattınız o güzellikleri güzel şiirinizle sizi ve mükemmel şiirinizi yürekten kutluyorum.o güzel günlerin tekrar gelmesi umuduyla saygılarımla ülkü hocam
Saygıdeğer üstadem Ülkü hocam.o duyarlı erdemli yüreğine emeğine edip kalemine sağlık hocam
muhteşem anlatımıyla o usta kaleminizden içeriği anlamlı harika bir eser okuma hazzı yaşattığınız için teşekkür eder yürekten kutlarım hocam harikasınız. .Rabbim yürek sesinizi ve başarılarınızı daim eylesin i selam ve saygılarımla .Allaha emanet olun dua ile...
Gül Peri Hocam; Güne düşen harika şiiriniz için kutluyorum. Daha nicelerine inşaallah. Şiir tam bir usta işi eksiği yok fazlası var. Ahenk uslup,anlatım,kelimelerin seçimi,sadelik ve özlem ve nostalji... Gönlünüze sağlık. Saygı ve hürmetlerimle...
Değerli meslektaşım, harika şiirinizle o günleri aynen yaşayan insanların yürek seslerine tercüman olmuşsunuz. Usta kaleminizi kutluyorum. Resim de harika olmuş ellerinize sağlık. Esen kalınız...
GÜNÜN ŞİİRİ olmayı hakkıyla hakkeden muhteşem bir şiir kaleme almışsınız. Eskinin sevgi, saygı hürmet ve fedakarlığı,... güzellik adına ne varsa şiire gönül mısraları ile nakış nakış işlemişsiniz. Duygulu ve kudretli kalem günümüzün acınacak haline geçmişimizin şanlı yaşantısını ders alınması gereken örneklemeler ile kıyaslamanın düşündürmenin ve yönlendirmenin en güzel örneğini okuyucusuna sunmuş...
Beğenerek ve saygı duyarak şiirinizi okudum. Tebrik ediyor başarınızın daim olması dilekleri, şiir ve gönül sayfanıza bırakıyorum.
Kaleminiz her daim kudretli, ilhamınız bol olsun diyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun efendim.
!''NASIL GEÇTİ HABERSİZ O GÜZELİM YILLARIN BAZEN GÖZYAŞI OLDU BAZEN İÇLİ BİR ŞARKI'' Bu şarkının içimde uyandırdığı o duygu yağmuruyla birlikte ıslana ıslana okudum.Yine size özgü bir maziye yolculuk öyküsü gibiydi. Alkışlar öğretmenim
Sözüyle,sesiyle ve fon resmi ile bütünleşmiş şiirinizin güne gelişine tebrikler. Güne yakışan değerdeydi.Özlem dolu bir yürek seslenişiydi. Daha nicelerine. Sevgi ve selamlarımla.
Burada olduğu gibi; Bazen bazı şiirler vardır yorum içindedir. Hayatın içinden-hayat(lar)ın kesitiydi.
Parmak hesabını bu işin ustalarına bırakmak gerek dedikten sonra; Ve.. doğrusu hece şiirleri çok ilgi-bilgi alanımda olmasa da, yüreğinizden kaleminize düşenleri okumayı da hep sevmişimdir.
Yakışmış yaraşmış yerine 'Şiir'. Kutlarım sevgiyle.
Yüreğim acıdı geçti kuş gibi o güzelim günler.Saygı yok şimdi insanlarda insanlık ne mümkün gözünüzün içine baka baka oturuyor gençler her şey farklıydı eskiden olsun bizler en güzelini yaşadık.Sevgiler değerli öğretmenim kutluyorum günümün değerli eserini...Sevgilerim en içten.
Tevazu ikliminde kanaatle yaşardık Gözümüz gönlümüz tok karnımızdan ziyade Bunları yok etmeyi acep nasıl başardık Harflerin mecali yok edemiyor ifade.... Anlamlı ve güzel şiirinize nazire babında naçizane bir dörtlükle yorum yapabildim. Tebrik ediyor daim olmasını diliyorum. Selam ve saygılarımla...
zakir tarafından 10/20/2017 9:18:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir şiir ziyafeti ve sanatının doruğunda eşsiz bir kalem. Bizler ki bu yolun yolcusu ve öğrenme aşkına yenik düşüp yine sevgili hocalarımızdan yansıyan güzellikleri kana kana içerken. Ne özel bir sayfa: sayfanın ötesinde sevginin ve güzelliğin adresi. Sizi okumak ve özümsemek bir ayrıcalıktır sevgili Ülkü Hocam. Tüm yüreğimle kutluyorum sevgili öğretmenim. İyi ki varsınız. Tüm sevgimle değerli hocam. En derin saygı ve selamlarımla ve de en iyi dileklerimle...
Yüreğin var olsun sevgili hocam kutluyorum canı gönülden güne ne güzel yakıştı şiir diliyorum mutluluk hiç ayrılmasın gölgenizden Sevgilerimle her daim selamlar gönül dolusu
Değerli Hocam, Maziye akan su gibi öyle güzel anlatmışınız ki, uyak, akış,anlam ve mana çok çok güzeldi.. Tebrik ederim.Günün Şiiri olması dolayısıyla sizi kutlarım... Saygıyla...
HakanKurtaran tarafından 10/20/2017 12:29:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğinize sağlık değerli kalem şiirlerinin ve yüreğinin esintisi daim olsun.. Aynı zamanda yürekten yazılmış bir şiir.. sevgi dolu yüreğini gönülden kutluyorum değerli kardeşim nice güzel eserlere.. Sağlık afiyet esenlikler diliyorum
Eski dünyanın Eskimeyen insanları. Mutluluğun huzurun tükenmeyen devamiyetine özlem. Çok çok güzel harika bir şiir. Kutlarım sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
Sevgi saygı merhamet kullanıp atılmazdı Onur, haysiyet asla ,parayla satılmazdı Sabah imanlı kalkıp şeytanla yatılmazdı Özlüyorum maziyi,çok mutluyduk hepimiz
Bir dörtlükle katılayım dedim bu güzel şiire Tebrikler hocam çok güzel olmuş yüreğine sağlık Keşke her şey güzel olsa şiir gibi saygılar selamlar
Ayhan Kocabay tarafından 10/19/2017 9:49:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
Evet Hocam. Maalesef hep özlüyoruz o günleri. Aslında hayat bir yolculuk değil mi? Son durağa az mı kaldı? Yoksa daha var mı? Uzun sağlıklı mutlu yıllar dileklerimle...