Bir hay’kırış deldi sessizliğin tabakasını bir yanda koşuşan insanlar diğer yanda kötürüm çabalar soğuk bir kurşun gibi işleniyordu k’ayıplar hedefimize nereye gidiyorduk nereden geliyordu bunca uğraşlar.
Soğulmuş yalnızlıkları süslüyordu aynı havayı soluyan binlerce ayrı dünyanın bireyleri.
Ürkünç sevimlilikten uzak yaşlı bir gelecek bekliyordu gençlerimizi ihtiyar kötüler böbürlüydü ustalıklarında itinalıydı eksiltecekleri.
Kalbimizde uyuttuğumuz kederler kutsal bir emanet gibi büyürken gözlerimizde öyle özenli öyle terelelli öksüz bir çocuk gibi boynu büyük kahrımızdan tesbihler diziyorduk tanesince gözyaşlarımızın.
Parçasıydık her bir kötü planın değerli bir’er yedeği yitirilen saygıların sevgi en son meselesiydi insancıkların.
Son bir hamle öfkeyle silkelendik şiirler yazdık ağlamaklı ve gülünç sonu güya mutlu biten hikayeler sonra.. oysa biliyorduk uydurulduğunu mutlu bitişlerin mutsuzluk bir Türk filmi gibi salınacaktı son sahnesinde gözlerimizin intihar eden o üç harf ile.
S O N yazmazsa devam edecek miydi umut bilmiyorduk bildiğimiz tek şey hayatın devam etmesiydi düşe kalka susa konuşa ve hatta sile yaza..
D’övündük bir çay yudumunun ardından sonra tıpkı beğenilmeyen şiir’ler gibi silinseydi keşke yok edilebilseydi kaderler de dedik su içtik buz gibi yanan içlerimize kuş sesi dinledik sustuk kilometrelerce dalıp gitti gözlerimiz uzaklara odur budur bulunmayı bekleyen k’ayıbıyız bir ömrün tüm doğmuş ama büyüyememiş masumluğumuzla .
Anladık sonunda her çaba ve beklemek boşa insanlık yoksa sabır da gereksiz bu hayatta dedik yeni bir senaryo için başladık çözmeye b’ağlanan ellerimizi göğsümüzden vakit yine her şey için çok geçti..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hay'kırış meselesi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hay'kırış meselesi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.