(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"öpelim kelebek kozasını aşk uyansın aşk güneşimizin kelebek rengi nerde."
şair şiirin kaburgalarını kırarrak ilerliyordu satır aralarında... bahar akşamlarını arar hesabı... bir şehre apış aralarından bakan haylaz bir çocuğun parmaklarıyla yazar hesabı şiiri...
giderek sitemkar giderek günlük yaşamın kablolarına takılarak... düştü kalktı nabzı ma şiir ilerledi...
bahar akşamlarını bulmak için yeminli gibi....
sonra sordu ...güneşimizin rengini... kelebek ömrü kadar şiirde kalmak istemedim ...çok kaldım...
ne güzel anlatımdı ....az bile yazmışsın keşke biraz daha açsaydın konuyu.....gerçek sevgiler zevke terçih edilir oldu ...bencede , bencede hep beraber kusun ben kusalı yıllar oldu çünkiii....kutluyorum seni ...sevgim ve saygım sayfanda kaldı güzel yürekli.....
manşetlerde zamane şemsiyesi kırık kıçlar, virüs kapmış sokaklar yağsa yağmur ne çıkar. gülüş sahte, masa altında satranç tahtası hamlesi puslu, namluda gölge tetikte şeytan gongu çalındı ölümün. bitiş nerde dikey yatay kavramı karışık, aynada kesişen değerlerinin bende önemi yok. çevir kazı yanmasın, liboşlar oynasın kara dosyalarınızı hangi tarih sorgular gel de sıyır siyahı siyahtan.
tagore -ey güzellik / aşkta gör kendini / aynanın övgüsünü bırak-
hep beraber kusalım.
******************* bencede o kadar çirkinleştiki her şey mideler bulantıda değerler askıda.... yerinde bir tanım birlikte kusalım.... saygılar..
ya düşersek! :))) incirden düşenler ölürmüş, yok mu senin köyde başka ağaç,ne de güzel olurdu köy ve salıncak,toprak,yeşil alabildiğine sahi kız sizin köy nere?
daha önceki şiirlerinde bu da şiir..bu sitenin saysı elin parmakları kadar olan şairlerindensin sende.son dönem şairleri arasında okurken şiirini bu kadar keyif ve haz duyduğum birde Hüseyin Ferhat var. okuyucuyu ikileme düşürürken çıkş noktasını da belirleyip yöneltiyorsun.iplerin elinde olmasını sağlaman hoşuma gidiyor.. sen biz düşünmeden olanı,olacağı ,sonucu söylemişsin.bize keyifle okumak kalmış. bizde kustuk sayenizde. haz ve keyifle.. kelimeleri çarpıştırmaya devam edin bence.çok güzel olmuş...
Son zamanlarda okuduğum çağdaş taşlamalrın en güzellerinden biri. Yozlaşmış değerlerimize yozlaşmış örnekler ve hayat enstanteleri kullanılşarak cevap veren iğrençliğine kendi iğirençlikleriyle cevap veriyor.
Herşeyi maddiyata çeviren,aşklarını kredi kartlarının rakamlarıyla ölçen,duygularını elde edebildiği maddi varlara göre pazarlayan çağdaş kokuşmuşluğu aynı kokuşan maddi görüntüleriyle yeriyor.
Şiirimizde böylesi güzelliklerin yelpaze gibi salınması bizlere umut vaadiyor.
kara dosyalarınızı hangi tarih sorgular gel de sıyır siyahı siyahtan.
Belki de sıyırmak istediklerimiz karalanmıştı hunharca. Acı gerçek tükürmelerdi bacak aralarına! Tükürdüm sevgili aysu seninle beraber... Artık aşkta kelimeler ezber. Düşmesin! Üşümesin değerler...
Hoşgeldi şiir... Düşündüklerimin en sivri dilli tahtına... gönlünü seveyim!
En ağdalı ifadelerden,en acılı ağıtlara,en sert sokak ağızlarından en yoğun sevda ve sevgi şiirlerine,zeka pırırltılarından en yalın en sade söyleişlere kadar her şeye veren ustayı bir şiiryle analım... Geçen bahar Hayyamdan kalma acı bir umut şairi ben yanılıp yanmışım ki fena nasıl toz kondururm şimdi şu önümüzdeki bahara kaçamaz aldanacak bademlerin aldanmasına...
Kutluyorum...
sevgiyle...
saba35 tarafından 5/9/2008 4:54:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
manşetlerde zamane şemsiyesi kırık kıçlar, virüs kapmış sokaklar yağsa yağmur ne çıkar. gülüş sahte, masa altında satranç tahtası hamlesi puslu, namluda gölge tetikte şeytan gongu çalındı ölümün. bitiş nerde dikey yatay kavramı karışık, aynada kesişen değerlerinin bende önemi yok. çevir kazı yanmasın, liboşlar oynasın kara dosyalarınızı hangi tarih sorgular gel de sıyır siyahı siyahtan.
Uyan artık uyan! Aç gözlerini, göz bebeklerini dışarı çıkart! Seyret, göz gezdir, bak bir etrafa. Kuşlar niye grip olmuş bir sor ?.. Aşiyana mı taş atmışlar ?.. Kim atmış ? kim çalmış ?.. Şöyle haberlere bir göz at. Kim nerede ne yapıyor ?.. Hülya bu gün ne yapmış ?.. Saçını mı kestirmiş, ne renk elbise giymiş ?.. Asker nereye gitmiş, nöbete mi durmuş ?.. Serbest piyasada ekonomi mi olurmuş ?.. Ergonomik ol, ekonomik ol da yeme. Az ye, çok dağıt. Merak et, etmesende et. Ediyormuş farzet. Gözünü oynat. Kaşını oynat. Gerekirse aklını oynat Zilleri çal, çiki çiki yap oyna! Ama susma, yeterki trene bakma... Gerekirse deli ol, ya da bırak öyle sansınlar...
eski bir şiirimle yorum yazmak istedim umarım kızmadınız...şiir şiiri doğurur ...
piyasa paradigmasında aşk kredi kartlarında aşkın par(a)oloji dansında. bir bedenin diğerini yağmalaması zor aşkların ruhuna elveda.
Olaylar, imgeler,fikirler yumak olmuş. sekiz bilinmeyenli deklemlerde beyin. Bir aka konmuş bir bakarsın .......ka . Evet can, bazan öyle olur insan. Adım atmakla atmamak arasında, sormakla sormamak arasında beyin sarsıntısı apış arasında. Ya ! ben yorum mu yapıyorum bu yumağa beni de sardınız ya helal olsun.
Helal be...Sende şiir gibi kusmuşsun.İşte şair ve şiir bütünlüğü budur..Bence en harika şiirlerinden birisiydi.Tebrikler az o yüzden sana şiir gibi güller yolluyorum.
tek kelimeyle SARSICI doğru söze ne denir...kusurlusunuz, kusursuzlarca kovulursunuz! "gel de sıyır siyahı siyahtan." özellikle bu sözü dikkate almak gerek...
Nereden başlamalı bilmiyorum şiirin oldukça set bir çıkış yapmışsın Ama söylenmeyenşleri söylemelidir kalem ki.! sonu kovulmak olsa bile
Epeyce bir irdeledim şiirini aklım karışsada haksızlık konu edilirken aşka suskun kalamıyorum,ama sende sorarsan bana aşka hiç inanmıyorum Belkide ilk seferde hüsrana uğradığım içindir ama bekleyeceğim. elim kolum bağlı ama o (aşk) bana gelmesebe ben gidip bulacağım ve tutup ensesinden yüreğime sokacağım
"cırtttt piyasa paradigmasında aşk kredi kartlarında aşkın par(a)oloji dansında. bir bedenin diğerini yağmalaması zor aşkların ruhuna elveda."
Karma karışık oldum....Şiirin birazını yaramaz bir çocuk....Birazını isyanlarda bir yetişkin yazmış sanki.... Hepimiz öyle değil miyiz biraz....Güzeldi...Güzel bir başkaldırı şiiri....Kutlarım...Selam ve Sevgimle...
Kovulur muyum?...Bu soruya gelince....Bana göre....Doğruyu söyleyen dost hoş geldi sefa geldi....Ama yarasına dokundukların tarafından kovulacağın kesin...Boş veeeer...Onlar lazım değil zaten...Uzak olsunlar.......
manşetlerde zamane şemsiyesi kırık kıçlar, virüs kapmış sokaklar yağsa yağmur ne çıkar. gülüş sahte, masa altında satranç tahtası hamlesi puslu, namluda gölge tetikte şeytan gongu çalındı ölümün. bitiş nerde dikey yatay kavramı karışık, aynada kesişen değerlerinin bende önemi yok. çevir kazı yanmasın, liboşlar oynasın kara dosyalarınızı hangi tarih sorgular gel de sıyır siyahı siyahtan.
Güzel şiirinizi yürekten kutlarım. Saygılarımla...
güneşimizin kelebek rengi nerde."
şair şiirin kaburgalarını kırarrak ilerliyordu satır aralarında... bahar akşamlarını arar hesabı... bir şehre apış aralarından bakan haylaz bir çocuğun parmaklarıyla yazar hesabı şiiri...
giderek sitemkar giderek günlük yaşamın kablolarına takılarak...
düştü kalktı nabzı ma şiir ilerledi...
bahar akşamlarını bulmak için yeminli gibi....
sonra sordu ...güneşimizin rengini... kelebek ömrü kadar şiirde kalmak istemedim ...çok kaldım...
selam ve saygıyla