açıklamaktan aciz sırlarla doluyum pervane gibiyim düşüp ,tutuşup her dem yanıp parlayasım gelir gece olur ,gündüz olur sana kavuşmak isterim hem çok yakınsın bana hem de çok uzak bundan şikayetçiyim …
içimde aşkını taşırım düşüncelerimde , fikirlerimde bir başka çeşidini vardığım her şehirde her kapıyı çalarım, her gördüğüme sorarım sokak sokak, meydan meydan seni ararım
sana olan sevgimi nasıl anlatsam bilmem ki öyle geçmişim ki kendimden senden başkasını görmez gözüm kim dost kim düşman … kaldır perdeyi aradan cemalini göreyim…
aklım karışmış, allak bullak olmuş, altüst olmuşum alıp verdiğim her nefeste, yaptığım her işte hep kendimi unutur ,her derdimi unuturum aklım başımda değil ,sarhoşum viraneyim kelimelerle anlatamam ,cümlelerle ifade edemem seni ancak keşfeden seni ancak sana aşık olan bilir ..
senin kadar sevilecek biri olmasaydı hangi mutluluktan zevk alabilirdim ağladığımda senden çok üzülecek biri olmasaydı acılara katlanmanın ne anlamı olurdu hiçbir yerde bulmadığımı sende bulamasaydım neye yarardı hayaller düşler, rüyalar
bu ay bu gün bu yıldızlar bu geceler bu yazlar kışlar yağmurlar güneşler nicesinin tılsımları bende ben ateşte ,ben suda, ben toprakta ,ben rüzgardayım içimde felekler gökler ben onlara amade onlar bana amade ben sendeyim…
ey ah-ı figanımı işitenler bu fakiri hor görüp hor bakmayın bir derde düşmüşüm ki yoktur onun dermanı gönlüm öyle bir yangına dönüşmüş ki her alevi bir volkan her köşesi bir cehennem
senden başka kimim var ki benim huzurunda kapanmaya geldim tek dileğim sensin sevincim, arzum neşemsin razı değilim senden başkasını sevmeye vuslat vakti çok uzadı sana kavuşmaya geldim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dervişin ahvali şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dervişin ahvali şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
senden başka kimim var ki benim huzurunda kapanmaya geldim tek dileğim sensin sevincim, arzum neşemsin razı değilim senden başkasını sevmeye vuslat vakti çok uzadı sana kavuşmaya geldim…
Yaşanan tüm türdeki sevgiler, Yaradan 'ın sevgisine ulaşabilmede sınanan minik adımlardır. Kimin ne derecesine ulaşacağı; kişinin cevherine, çabasına, ilahi kabule bağlı bir kaderdir. Tebriklerim ve saygılarımla.
içimde aşkını taşırım düşüncelerimde , fikirlerimde bir başka çeşidini vardığım her şehirde her kapıyı çalarım, her gördüğüme sorarım sokak sokak, meydan meydan seni ararım
çok güzeldi Üstadım,Kutluyorum,Dua ve selamlarımla.
İlahi aşkı anlatan derya gibi güzel bir şiir. dervişlik basit gibi görülür kimi insanlarca. lakin dervişin özündeki o derin aşkı bilmezler. usta kalemi gönülden tebrik ederim okuttu şiir kendini derin bir hazla
aklım karışmış, allak bullak olmuş, altüst olmuşum alıp verdiğim her nefeste, yaptığım her işte hep kendimi unutur ,her derdimi unuturum aklım başımda değil ,sarhoşum viraneyim kelimelerle anlatamam ,cümlelerle ifade edemem seni ancak keşfeden seni ancak sana aşık olan bilir ..
Salihane bir kalple uhrevi duygularla ilahi aşkı öylesine güzel dile getirmişsiniz ki.
Ürpererek okudum.O'ndan güzel aşk mı olur.
Ben de divane gibi aşığım.Sonra da-----Yaradılanı severim Yaradanda ötürü-----
Bu öyle bir aşk ki, tıpkı susayan gönlün deniz suyunu içmesi gibi, kanamadan içtikçe içmek gibi.İlahi aşk bu, mütevazi dizelerinizi zevk ve huzur ile okudum.Selam ve saygılar dost.
yine dolu dağarcıktan dökülen dopdolu, usta kalemden olağan üste etkileyici bir anlatımla yazılmış ibretle ve de imrenle okuduğum müstesna gönül sızıntılarıydı...tebrikler ve saygılar sunuyorum...
kutlarım.
Selam ve Dua ile.