İnce beyaz papatyalar, Boynu bükük gelincikler, Fal bakmak için yanaşır, İnsafsız zalim eller. Haince koparır atar, Sevgiden yoksun kimseler
Zavallı kır çiçeği, Renklerin naiftir senin Tanıyan bilir kıymetini Baharla biter saltanatın. Yaz güneşi,öldürür, Ne kokun kalır ne rengin Sevmiyorum bu mevsimi. Toprakla bir eder seni
Gözüm görmez, karanfili Ne de, kırmızıgülleri, En duygulu şiirleri Senin için yazacağım
Kimse beni anlamadı, Çobanla yarenlik edip, Mehtapla konuşacağım, Ben de tıpkı senin gibi. Yalnızım kır çiçeği
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kır Çiçeği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kır Çiçeği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bende her insan gibi düşünürüm Geçmişi bu günü gelecekleri Ecelim gelir de birgün ölürüm Mezarımda biter kır çiçekleri Kaleminize sağlık selamlarımla..
Gözüm görmez, karanfili Ne de, kırmızı gülleri, En duygulu şiirleri Senin için yazacağım Kimse beni anlamadı, Çobanla yarenlik edip,Mehtapla konuşacağım, Ben de tıpkı senin gibi. Yalnızım kır çiçeği Çok anlamlı bir şiir, yazan yüreğinize ,kaleminize sağlık değerli şair ,tebrikler
Gelincik Baharla gelen aşkı çiçeklere meşk eder Özündeki baldan kelebekleri mest eder Kırlarda peri kızı edasında salınır Yüzünün albenisi gönülleri fetheder... Tebrik eder esenlikler dilerim...
Şaban Kalyoncu İskeçevi tarafından 30.5.2024 15:40:54 zamanında düzenlenmiştir.
Ne naif, ne içten, ne manalı ve ne güzeldi... Koparılan bir çiçek bir yaprak, yüreğimden bir damarı koparıp atar, soluksuz bırakır beni. Keşke çiçekleri telef edenlerin ardından , onları yerlerine iliştirebilseydim tekrardan. Ama boynumuz bükük ,içimiz buruk kalır umutsuzluktan. Nefis şiirinizi, sunumunuzu, güzel resminizi içten kutlarım. Selam, sevgi ve saygılarımla.
Zavallı kır çiçeği, Renklerin naiftir senin Tanıyan bilir kıymetini Baharla biter saltanatın. Yaz güneşi,öldürür, Ne kokun kalır ne rengin Sevmiyorum bu mevsimi. Toprakla bir eder seni
Gözüm görmez, karanfili Ne de, kırmızı gülleri, En duygulu şiirleri Senin için yazacağım
Kimse beni anlamadı, Çobanla yarenlik edip, Mehtapla konuşacağım, Ben de tıpkı senin gibi. Yalnızım kır çiçeği
üstad yürek hoplatan bu şiirini kutlar tebrikler sunarım...
Çok günahtır yalanlar, sanatı budur onun, Üç haftada yeniler, şakası olmaz bunun, Yaşarsın, yaşarsın da, şer akibet o sonun, __Ecel onyedi nefes, kulaklarsa çok sağır, __Beyninin teli yanmış, gidişat ağır ağır, Gidişat ağır ağır…
Papatyam adlı şiirimde; ....................................................... ''Ben yokken koparılmış bir vazoya konmuşsun. Kır çiçeği papatyam orta malı olmuşsun.'' diyerek kır çiçeklerinin çok nadide olduklarını dile getirmiştim. Güzel şiirinizi kutluyorum değerli arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Kimse beni anlamadı, Çobanla yarenlik edip, Mehtapla konuşacağım, Ben de tıpkı senin gibi. Yalnızım kır çiçeği.
Nasıl da naif bir sunum hele ki şu son dizeler. Anlaşılmak adına çaba göstermek genelde hüsranla sonlanıyor belki de bu yüzden soluyor tüm çiçekler. Bazen bir çiçek kadar solgun bazense gök kubbe kadar engin iken insan yüreği. Kendime kendime ait hissettiğim her satırında/dizesinde yürek sesinizin ve yine içimdeki küçük kız çocuğunun mutluluğu ve neşesi hele ki eğitimci kimliğiniz ile örtüşen asil varlığınız. Sevgili Ülkü Hocam, iyi ki varsınız güzel insan. Yürek sesiniz hep çağlasın. Çağlasın ki evren solusun bu güzelliği ve bizler de meşk edelim. Tüm yüreğimle kutluyorum. En içten sevgilerimi gönderiyorum asil ruhunuza.
İnce beyaz papatyalar, Boynu bükük gelincikler, Fal bakmak için yanaşır, İnsafsız zalim eller. Haince koparır atar, Sevgiden yoksun kimseler
Kır çiçekleri insanoğlunu görünce ürker,bilir ki,fark edilirse koparılacak,soldurulacak ve ömrünü tamamlayamayacak.Beni bulma diye yakarışları vardır.Kokuları özeldir ve beni incitme melodisine meftundur.Kimseler görmeden büyümek isterler. Sadece güneşe ve buluta aşıktırlar.Sonsuzluğa kısa ömrü ile başı dik dururlar.Papatyaların ise dili derindir,anlamasını bilene. Seviyor,sevmiyor fallarına heba edilen papatyalara dokunmayın, bırakın kısa ömürlerini yalnızlığa müptela olarak bitirsinler.Şiiriniz; kır çiçekleri kadar güzel,naif,içsel sözlerin dansı,fon resmi ve sesinizle eşleşen yürek sesiniz kır çiçeklerinin içinden geçen bir rüzgar gibiydi güzel insan.Tebriklerimle. Sevgi ve selamlarımla.
Sevenler serhoş olur, deli divane dolaşır. Aşık Mahbubuna kavuşmayınca ayıkması zor olur. Sevdanın garip yanı, önce bir yudum su verir susuzluğunu giderir, sonrasında ne tas ne de desti kalır ortada.Yürek yanar yanar kavrulur,Küller yele savrulur.. Diyeceğim o ki,Sevda ateşi kötü yakar içerden..Selam dua ile değerli kalem
Dupduru ve besberrak memba suları gibi akıp giden, yiğidin bağrına serin serin esen bir bahar yeli gibi huzur veren akıcı ve mana yüklü mükemmel bir şiir okudum. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Kimse beni anlamadı, Çobanla yarenlik edip, Mehtapla konuşacağım, Ben de tıpkı senin gibi. Yalnızım kır çiçeği Gönül kaleminize sağlık hocam şiirli sabahlar
Saygıdeğer üstadem Ülkü hocam .o duyarlı yüreğine emeğine ömrüne edip kalemine sağlık muhteşem anlatımıyla içeriği manidar harika bir eser okudum yürekten kutlarım . harikasınız hocam yürek sesiniz daim olsun. selam ve saygılarımla ....