(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SABIR KULESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SABIR KULESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tekrar teşekkür ediyorum, söz uçar yazı kalırmış, metinde gerekli düzeltmeyi yaptım en kısa zamanda seslendirmeyi de yenilerim. İyi ki uğruyorsunuz sayfama, var olun üstadım. Saygılar...
Düşünün artık ne kadar yorulmuşum :) Bütün dörtlüklerde peş peşe kullansam geçmeyecek sanki :)
Şaka bi yana haklısınız, kesinlikle o kelimeyi tekerrürden kurtarmam gerekiyor. Hiç dikkat etmemişim en kısa zamanda halledeceğim. Çok Teşekkürler uyarınız için.
İnsan insan gibi yaşamalı, İçinde büyük sevgi taşımalı, Hayat üzer çünkü çok aşamalı, Yenisini bulamam,Kalemin kırıldı benim... Hakan KURTARAN Yürekten Tebrik ederim.Çok güzel bir şiirdi.
Duyguların bu denli güzel anlatıldığı, derin anlamlar çağrıştıran istisnai bir şiir okuttunuz bize. Hiçbir zaman sevgi ve heyecanı eksik olmasın kalbinizden. Nice güzel eserlere inşaallah. Saygılarımla
sitem dolu duygu yüklü nefis bir şiir okudum çok değerli hicran hocamın kaleminden,yürek sesiniz hiç susmasın değerli ustam kalemin daim olsun efendim selam ve saygılarımla..
Hece benim tarzım değil. Değil derken yazmasını beceremem. Ama ustasının kaleminden okumanın tadı bir başka oluyor. Senin şiirlerinde en beğendiğim bir mısrayı söylemek bende saplantı oldu. "Açmamış gülümü dermeyin benim" Şu sözün güzelliğine bakın ! Tabii şiirin tamamı da güzel her zamanki gibi. Selamlarımla kardeşim.
Hımm siz de Ahmet Ağabey gibi ayağınızın birinden vazgeçemeyenlerden misiniz :) Çift ayak istiyorum Gülseren Hanım bana ne çift ayak. Hadi beklyorum :)
Ah be güzelim haykirmussin ki ne haykirmissin 11 hece severim ama bedense hic yazamam zor fibime geliyo Dogrudur sabir kulesi yikilirsa ele de dil kirbac verilir Gonul dolmus tasmis canisi... Sevgilerimle
Aa geçenlerde seslendirdiğim ''Bükeceğim Ben'' şiirin harikaydı. Bence daha çok yazmalısın 11'li, biraz yoruyor zihni evet ama sonuç yorulmaya değer bence :) Az hece çok anlam hep cazibeli gelmiştir bana.
Yeter ki gönlümü yormayın benim
Toprağa bağlıyım ağaç değilim
Yeşermem dalımı kırmayı benim.
Keskin ifadeler le şiirleşmiş
bu güzel dizeleri zevkle okuduk.
Tebrik Rdiyorum. Saygılarımla.