Gayret edip bekledim huzuru,sarı bir yaprak gibi dökülürken gözümden hayretler..
Derin bir nefes Solgun bir gülümseme Sevinç senin neyine Ağla Ve bekle Bekle iliklerine kadar Bitsin diye dertler Bitsin diye hüzün Bitsin diye acılar.
.
Bir derin nefes Senin neyine bunca umut Neyine onca falan teselli Filan ümit neyine..
.
Bekle hele Ayağındaki pranga Elindeki kelepçelerle Ömür bitti bitecek Hesabın meçhule Kendini göm, kaybol hayallerinde Kendinle ölmek bir b’aşka n’âr.. Öl ve şiirse..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylümsü.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylümsü.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairleri susmuş olan bir millet Mustahaktır uygulanan bu zillet Yapışırda hiç bırakmaz bu illet Oh olsunda anlamaza yuh olsun ---- 18.05.2017 – Tozkoparan / İstanbul
Her şey mavi olsun hüzün olmasın demek geldi içimden yine de Ümit yine de neşe ve tebessüm olsun bak o zaman her şey daha bir başka görünür gözümüze...
Değerli nar yüreğine tebessümlerin ekildiği ümit dolu şiirlere uyanmanı diliyorum. Değerli şiir dostu gönül hanendeki şiirlerin hiç bitmesin :)
Eylül hazan ve hüzün. Ve de açık bir gökyüzü. Ve de maviye yöneliş. İşte hayat. Gerçek Hayat. Tatlı bir şiirdi. Kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
Şairleri susmuş olan bir millet
Mustahaktır uygulanan bu zillet
Yapışırda hiç bırakmaz bu illet
Oh olsunda anlamaza yuh olsun
---- 18.05.2017 – Tozkoparan / İstanbul
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ – İstanbul