Kibrit dolu ceplerimle Yarın kurma hedefim imkansız Boyalı kollarımı duvarlarına hiç sürmedimki Seksekten yollarını kaç adımda turladım? Sahiplik eyledim Artık devletim Vicdan yapamam hayır! Bu umut tarlasını içine sızarak Bombalamalıyım!
...
Sözü geçen bir ton lafımla Çehresini sürdürdüm Kılı kırk gürlerim kurallarımı giremeyin! Gireni öldürün! Betondan küften griden bir ahır Geleceğe vadim.. Renkli uçurtmalar göklerimi Roketimle turladım. Senide vurmalı evet Ölümle yarışımı kusursuzlaştırmalıyım!
...
Zerrecikler filizler yaşamlar alıp tümden avucuma Hayalden sevaptan hayırdan dürülü ne varsa, Sıkıp sıkıca Ucu kanlı vahşetten niceli bir bıçakla Gözleri önünde varoluşun Dizleri üstünde güneş kardelenliğin Süzerek nefsini körden Kalbinden insafsızca Deşerek Paramparçalamalı!
...
Gitmeli biten bitmeli önü açık yerler Mutluluk vadeden dağlar ufuklarda Kaçın der dağlar Uçun kuşlar Ama ben geçmişi bilipte geldim Size bugünü darıpta verdim Elinizde bir gelecek kaldı Oda benim olmalı Yerimi sabitlemeliyim Çünkü patron benim! Özgürlük nedir Bilmeyin!
...
Yeni yeni tarlalar görüyorum Gömülmeye müsahit! Ordular diziyorum tüm kıyılarına Vakitler var çokça İşte seçeneklerin Ama hiçini kullan! Vadim yoktan ama yaşayacaksın! Anlıyor musun? (Çünkü benimlesin)
...
"Sorularım var derse bigün bana! İnanmıyorum deyip te artık sana Dokunma öyle kirliymiş ellerin Bundan sonra Asla teslim edemem benliğimi oluruna Gidicem herşeyimle herşeyinden Artık düşlerimde bulunma!" Ne yaparım ben! Ne cevap veririm? Düşünmemeliyim!
...
Bütün kirden gübreleri sermeli dörtbir yanına Balçık sıvamalı hamuruna Boğdukça boğmalı Verimden yeni kuşak dallarını Korkuyla yaşasın sormasın diye Korkuluklara sarılı Selvi boylarını çıt kırıldım yapmalıki Güven nidaları susmalı Cesarette bende kudrette Büyüyün umut tohumları Ellerimde Herşeyinizle(Dili rengi ırkı dini.... v.s) bence!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umut Tarlası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umut Tarlası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beğendim...
Kutlarım...
............................................. Saygı ve Selamlar.