(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
M'eziyet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
M'eziyet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yanıp yakıldığımız hayat gölgede kalan tebessümlerimiz kırkikindi yağmurlarında ıslattığımız hayallerimiz gönlümüzün ücrasından gelip geçen sevda trenleri hüzünler döktüler ayak uçlarımıza
acılarımız dem tuttu her hece her kelime her cümlemizde gün ışığı yıldız tozu serptik antik yaralarımıza ve dualarımız ve umutlarımız annemizin sesinde gizliydi duyamadık....
.şiir doldu sabahımıza en güzelinden ve her dem şiir keyfi yaşatan kaleminiz hiç susmasın saygı değer şairim her dem selam saygı
bu güzel mavilik için teşekkürler şairim... bu şiirinize yazdığım yoruma sebep en çok yaralarımız antika söylemidir.. öncelikle bunu bilin isterim. ayrıca bu yoruma iave dizeler ekleyerek bir çalışma yaptım. ve bu çalışmada ''Yaralarımız antika'' sözcüğünden esinlenerek ''antik yaralarımız'' söylemini kullandım ve ortaya şöyle bir çalışma çıktı...
Söz verdi annem
yanıp, yakıldığımız hayat gölgede kalan tebessümlerimiz kırkikindi yağmurlarında ıslattığımız hayallerimiz gönlümüzün ücrasından gelip geçen sevda trenleri hüzünler döktüler ayak uçlarımıza
acılarımız dem tuttu her harf her kelime her cümlemizde gün ışığı yıldız tozu serptik ‘antik yaralarımıza' ve dualarımız ve umutlarımız annemizin sesinde gizliydi duyamadık....
siyah beyaz resimlerde kaldı mutluluğa meyilli bakışlarımız göçmen kuşlar alıp gittiler en güzel mavileri darıldık kırıldık vurulduk tütün bastık ‘antik yaralarımıza' ve geleceğimiz ve gerçeğimiz annemizin ellerinde gizliydi uzanıp tutamadık
saksılara mahkûm ettiğimiz fesleğenler kıymetini bilmediğimiz yar kokulu geceler çözemediğimiz tek heceli bilmeceler içinden çıkamadığımız düşünceler ayrılık tohumları ektiler sancılı topraklarımıza dönemedik yanlışımızdan geriye her savaşta yenilmişliğimizle baş başa kaldık ve dermanı annemizdeydi ‘antik yaralarımızın' ne derman dileyebildik ne kıymetini bilebildik...
ama söz verdi annem bu gece yani ben uykudayken antik çağlardan merhemler getirecek yaralarıma ......
Severek Beğendim...
Yüce duygularla Kutlarım...
............................................ Saygı ve Selamlar..