(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
⚘ÖLÜM BİLE ÂCİZDİ⚘ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
⚘ÖLÜM BİLE ÂCİZDİ⚘ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu güzel anlamlı Zühre yıldızı aydınlığında ve vaktinde ki o gönül dünyası lezzetinde olan şiiri canı gönülden kutluyorum. Şiiri hisseden yüreği ve gönlün gönüllü amelesi o kalemi tutan ellerinden öpüyorum Mecit hocam. Selamlar
Muharrem Küçük tarafından 7/13/2017 8:44:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öncelikle bu veciz şiiri yazan duyarlı kalemi tebrik etmek istiyorum. 15 Temmuz her haliyle bu milletin ateşle imtihanıdır. İhanetle imtihanıdır. ve Kalleşliklerle imtihanıdır "Nezdinde hasm-ı Türk’ün, Hilâl çıbanbaşıdır Hakikatte bu dâvâ Haç-Hilâl savaşıdır" Çünkü bütün darbelerde olduğu gibi o günkü kalkışmada da aslında hezimete uğratılan haçlıydı. Diğerleri ise haçlının maşası ve kuklası Aslında bu lakap bile onlara ziyadesi ile kafidir ya neyse.> Sunuçta bu aziz millet bir imtihandan daha alnının akıyla çıkabilmiştir elhamdülillah: O gün ebediyete uğurladığımız cümle şehtilerimizin de ruhu şad olsun inşallah.
Bu gün katıldığım bir panelde konuşmacılardan bir öğretim üyesi aynen şu ifadeyi kullandı" 15 temmuzda halk alıştığı rahatlığı kaybetmek istemediği ve ülkesinin kazanımlarınından vazgeçmediği için sokaklara döküldü."
Ben buna katılmadım tabi. Çünkü bence zafer, milletimin özündeki o güzel hasletlerden geliyordu. Hani demişsiniz ya: "Mâzi yâd ile yaşar, destanla nefes alır Tarih Türk’ü anmasa, destanlar yarım kalır!"
Evet bir destan daha yinelendi Türkün tarihinde. Olay budur efendiler diyesim geldi. Zira, aslında tarih yine tekerrür etti. Ve zafer milletin oldu. Bir daha tebrik ediyorum. Bu vesileyle Samsun İlkadım Belediyesinden hak etiğiniz şiir derecenizi de kalben tebrik ediyorum. Nice başarılara diyorum. Hayırlı uğurlu olsun inşallah.
Kıymetli şair kardeşime selam ve ihtiramla. Sevim YAKICI
Bilmem ki ne söyleyim Böylesi hak ve hakikat olan emek için ne deyim Her zaman olduğu gibi edep edip yine sessizliğime çekileyim Şuur ve ufuk sahibi aziz şaire fakir halimle niyaz edeyim, şükranlarımı teslim eğleyeyim...
Sanıyorum siteminiz bana değil Şaire olmalıydı.... Okuyucu her şiirde kendinden bir şeyler buluyor... Mesela siz de Kontollü Darbe şiiri yazabilirsiniz... Kalın sağlıcakla...
Rabbim bir daha böyle bir durumla karşı karşıya getirmez inşaallah bu aziz milleti. Birlikte vurdukça sineler onu top sindiremez diyordu ya milli şair. Adeta bu günü tarif etmiş.
Bu asil millet yedi düvele karşı kafa tutan, kırk cengaverle çin saraylarında boy gösteren bir millet.
Birlik ve dirliğimizin daim olması temennimizdir. Tebrik ederim. Sağlıcakla.
Muhteşem bir şiirdi seneyi devriyesinde şahane olmuş Güne yakışmış Bu millet dün olduğu gibi bugünde yarında var olacaktır inşaallah Çanakkale ruhunu 15 Temmuz ruhuna taşıyan Akifler olduğu gibi 15 Temmuz û da asırlara taşıyacak siz ve değerli yürekler olacaktır Selam ve dua ile