(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU MU ADÂLET? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU MU ADÂLET? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İkisi güzelse de, birisi elzem güzel İyi olmak kolayda, âdil olmak çok çok zor. Fizik, kimya, akâid… Ne kadar dalı varsa İlmi bilmek kolayda, âdil olmak çok çok zor.
Bülbül gülün aşkıyla gülistanda ötse de Yanmaz O’nun ocağı, bacası hep tütse de Sabahın seher vakti bülbül figan etse de Gülü yolmak kolayda, âdil olmak çok çok zor.
Daha kıymetli ne var o güzelim o candan Hâlâ nemâlanan var insandan akan kandan Belki de ilk fırsatta pusu kurup düşmandan Hayıf almak kolayda, âdil olmak çok çok zor.
Yedi uyurlar gibi, mağraya girip yitmek İnsan için as’lolan, ham kalmayıp tam yetmek İslâm’ın beş şartından oruç tutmak, haccetmek Namaz kılmak kolayda, âdil olmak çok çok zor.
Yârdan gelen ne varsa gitmemeli ağrına Ses çıkarma ne olur taş bassan da bağrına Çekinmeden ola ki sevdiğinin uğruna Belki ölmek kolayda, âdil olmak çok çok zor…