(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAĞITTAN GEMİLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAĞITTAN GEMİLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne diyebilirim ki, bir ustaya saygılar sunmaktan başka..Sevgili hocam şiiri dinlerken fonda ki müzik birden aldı götürdü beni dostlarla birlikte gittiğimiz Rahmetli Ahad Uruk sanatçımızın güzel anma gecesine..neden bilmem müzik İzmir'in o güzel gecesinde duygular durağına götürüp indirdi şu anda..sevgiler gönderiyorum asimaral kardeşime.
Bu bakış renklerine katılan karakterler ve cinsiyetlerle birlikte bir yığın imge.
Biribirlerinin gözüne yerleştirilmiş öyküler ve sevgilerin renklerinde görülen,hayaller,çicekler,
hertürlü yaşanmışlığı sembolize eden orman yeşili deniz mavisi renklerde yaşanan ve düşlenen anılar.
Neler görülür bu renklerin içinde ormanlar içinde el ele koşuşturan ,çimenler üzerine uzanıp çiğ tanelerinde koparılan yonca yapraklarıyla içi sızlatan çiğler.
İşte bu çiğler sevgilinin içinde sızlarsa kabarıp düşssün yeşil gözlerden.
Ölümde bu mavi gözlerde yüzdürülen romantizimin martıları ,şiirleri,ıslak hayalleri...
Şiir ne kadar kısaydı ama açıklama hala bitmedi.
Bu bir şiir miydi yoksa ...ondan mı böyle oldu ne ?
Birgün için sızlarsa Derinden At beni Yeşil Gözlerinden
Yıllar geçip Bir mezar taşı Gördüğün an
Deniz gözlerimde Yüzdürdüğün Kağıttan gemileri Hatırla """""""""""""""""""""" *** O güne kadar deniz gözlerini hatırlamadıysa o yeşil gözlün, o günden sonra batsın kâğıttan gemileriyle okyanusların karanlıklarına. Sevgilerimle...
"Birgün için sızlarsa Derinden At beni Yeşil Gözlerinden
Yıllar geçip Bir mezar taşı Gördüğün an
Deniz gözlerimde Yüzdürdüğün Kağıttan gemileri Hatırla"
Güçlü ve çok kahırlı bir betimleme olmasının yanında sevdanın derinlerdeki köklerinin dizelerde filizlenmesiydi...
Ayrıca trenleri hep kaçmış istasyonların, gönlü nisan yağmurlu bulutlarına sevdalı, Sevgiyle aşılanmış bitkin dermanlarda ilk, tek ve büyük aşk kapısının tokmağına sarılmış bir edaydı..
Birgün o geminin gerçeği ile kaçmak var ,sevdiğin yanında. atlamak canın istediğinde bir koyda bunaltan sıcaktan serin sulara. Gittim ben biryerlere bahardan mı ne.
o kağıt gemide son yolcusun yazılydı o da okumuştu o yüzden herzaman hatırındadır...bende böyle bir yorum yaptım... şiir gerçekten lezzetliydi bir iz bırakcak kadar şairem... sevgimle...
Ne diyebilirim ki, bir ustaya saygılar sunmaktan başka..Sevgili hocam şiiri dinlerken fonda ki müzik birden aldı götürdü beni dostlarla birlikte gittiğimiz Rahmetli Ahad Uruk sanatçımızın güzel anma gecesine..neden bilmem müzik İzmir'in o güzel gecesinde duygular durağına götürüp indirdi şu anda..sevgiler gönderiyorum asimaral kardeşime.