Karanlığı da seversin gün de olur gece de merak etme ardına sabah kızıl gül gibi serilir kıvrılır bir kedi merdivenin kenarına vakit çok geç olur, v’âhlar alımlı eyvallah şık durur gecikmişliğe canın mis gibi yanar yanar tüm mumlar meselâ ve keşkelere iç çeker kâlp, panik yapma..
Şura da unutulmuş bir söz ora da yakılmayı bekleyen Roma var bardakta biraz şerbet tazedir bezginlik aklı sarhoş bir birey yürür geçer sağlam yapılı hayallerden yıkılır az sonra bir hayat ağacı daha bura da hâlâ tutulmamış bir söz var unutma..
Kahveyi şekersiz başlarsın içmeye çayı demli ekmek gereksiz, yemek boş icad gözlerine gülersin inanmaklı bedenin hafif ötesi güvenin nemli hepsi doğal olayı doğan’ın yenmek ve yenilmek bitmez bir illet korkma..
Boş bir doluluk kaplar her yeri sanki sen kurtaracaksın batan gemileri alnına kazıdığın o iyi niyeti sil diline batacak söyleyemediklerin içinde yeşerecek hüznün tohumları yangınlarını bile seveceksin anlayacaksın kaç bucak olduğunu tutuşacak hayatın yaşam denilen telaşı savrulacaksın ürkme dağılmayacaksın her zerreni bulacak doğacaksın küllerinden anka misâli ki anlayacak kimse de kalmayacak yörende yeller esecek garbi örselenecek daha çok kâlbin, susma.
Batır kalemi canına canına sustukça taş olacak harflerin anlayacaksın geçtiğini dünyadan ağır aksak sevinçlerinden tutunacak nur topu gibi yanılgı olacak heybende tamah yaşamak fani diyeceksin en sonunda elindeki tüm ipler firarî devam et yürümeye soluksuz koşma! nefesini de özlersin ve sakın ardına bakma!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nefesleme.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nefesleme.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karanlığı da seversin gün de olur gece de merak etme ardına sabah kızıl gül gibi serilir kıvrılır bir kedi merdivenin kenarına vakit çok geç olur, v’âhlar alımlı eyvallah şık durur gecikmişliğe canın mis gibi yanar yanar tüm mumlar meselâ ve keşkelere iç çeker kâlp, panik yapma.. xxx Her gecenin ardından doğan gün ışısa da dünyana, yüreğindeki karanlıkları bastırmaya yeter mi dersin Nar-ı'm? Yetmez...Çünkü yürek sen ışıdıkça aydınlanır dünyana... Can Nar-ı'm yine oldukça içsel ama bir o kadar da etkili dizelerdi kaleminden yansıyanlar... Hüzündü ama şiirdi... Günümün şiirine ve yüreğine gönül dolusu tebriklerimle. Sevgimle...
en büyük zararı kendimize verdiğimiz kesin insandır alır alır alır yine doymaz ne gördüyse onu yapar öyle öğretmişler, öyle öğrenmiş nezakettir tevazudur iyi niyettir öyle bakar bakar bakar anlamaz sen yine de vazgeçemezsin benliğinden iyisi mi yok saymak onları ama yine de yakandan düşmez işte o vakit konuşmak lazım anladığı dilden kalırsa mucize yaratmış olursun giderse kurtulmuş--------------------------Çok sevgimle
Şiir yüklü duyguları çok beğendim…
Taktirlerimle kutlarım…
………………………………. Saygı ve Selamlar…