Herşeye rağmen devam ediyor hayat Gülüyoruz, ağlıyoruz, hüzünleniyoruz Aza az deyip, çoğa çok demiyoruz Boşa çiğneyip toprağı, boşa eziyoruz Ne geceler geçti söndü binlerce yıldız Ne karanlık çöktü ruhlara aysız Nice yiğitler göçtü zamansız Çiçekli baharlarla aldanıyoruz Düşer sabahları çiyler yapraklara Gelincikler açar kırlarda bayırlarda Nice kuşlar göçer ıssız dağlara Düşküne, yolda kalmışa gülüp geçiyoruz Astarlı yüzümüz yüzün yüzüme Baktığını görmez gözün gözüne Sırt çevirdi devrin izi izine Düzünü bırakıp yolun yokuşa sürüyoruz Kaşla göz arası ömrün yarısı Saz çalıp daldık unuttuk sözü Bu mudur İnsanın insanlık özü Elemin derin sularında yüzüyoruz..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlık şiir... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlık şiir... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Buradan tüm dünyaya sesleniyorum; emperyalizmin bozuk döllerine, şuursuz canilerine ,maşalarına ,satılık neidüğü belirsizin doğurduklarına ,yardakçılarına ,gözyumanlarına !Anadolu dünya döndüğünden buyana Türk Yurdudur Türk Yurdu olarakta kalacaktır!Bundan şüphesi olanlar cevabını her daim bizden alacaklardır.Biz ki Türkleriz dünyaya üç kıtadan hükmeden bir ecdadın asil soyu!Bu topraklar üzerinde kirli emeller güdenler tarihte nasıl emellerine ulaşamadıysalar bugünde ulaşamayacaklar.Onlar evet canımız almaya devam ediyorlar canımız yakmaya da!Lakin biz Türk'leri esareti altına alacak; bir ırk ,soy, millet daha dünyaya gelmedi gelmeyecekte!Yemin olsun bugün halen dimdik Mescidi Aksa'ya , onları kafir bizi müslüman kılan Hakka ;bu hep böyle oldu ,böyle ebediyyete değin sürecek!Ve bu topraklar ,hiç bir zaman kaderine terkedilmedi terkedilmeyecekte!Bu topraklarda şehadetin soluğu her şafak vakti ,kesilmeyen rüzgarıyla Nazlı Hillâl'i gökte sonsuza dek dalgalandırmak için şafak sayar!Yemin olsun nuru ışığı sönmeyen ecdadıma ki bu topraklar çakallların inlerine hep mezar oldu hep öyle de olacak!Ve günü geldiğinde bu millete tüm dünya diz çökecek işte o zaman sizin beş para etmez canınızı dağlarda akbabalara sunacağız .Ve dünyanın efendisi ,dünyanın kuruluş gayesi, gerçeği olan bu millet dünyanın yegane hükümdarıdır bu böyle biline ! NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE! saygılarımla...
Yüreğinizi sağlık, şiirdir çok haz aldım…
Kutlarım…
………………………….. Saygı ve Selamlar…