Bir şarkının sesini kısar gibi sıfıra indirdim gürültüleri yeni nameler topladım şiirler derledim mormavi yeni tınılar kelebeklerin kanadından kirazlar annemin ağaçlarından eski sızıları gömdüm bir saksının içine öptüm güneşi bir bebeği sever gibi.
Yok saydım aklımı ve hatrımı çiçekleri sevdim ağaç oldum kuşları kurak bir toprak gibi yağmuru bekledim.
Es geçtim her şeyi bir kitaba zamanı bir fincan kahveye kattım hayatımı okudum okudum satırlarca içtim âhımı yudum yudum bir serçeyi sesinden sever gibi sevdim sessizliği bir tuşa dokunur gibi kapattım pencelerimi inziva konuşlandı dimağıma kendimi adadığım boşluklara hiçlik zehir olan rızkıma kızılcık şerbeti sundum gönlüm ve gözlerim uzaklı kendimden firarî özlemi kutsuyorum şimdi düşlerim mormavi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mor mavi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mor mavi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu son şiirlerin fazla duru ve sakin. sakinlik içinde netlik de söz konusu. derli toplu bir bakıma. ne söylediğini bilen şiirler. şair demişse bir bildiği vardır diyerek yolumuza bakalım. gerisi bizi ilgilendirmez zaten.
düşler akarken göz pınarlardan belki de zafiyeti tüm yorgunluğun hani olur da eşlik eder bir dost hüzne ve satırlara... yazmak bir nida; okumak ise coşku ve sırdaş şiirlerin de kerameti. kutluyorum. hayırlı ramazanlar olsun sevgili şairem. tüm sevgimle güzel yüreğine.
Derin bir nefes alıp sonra o nefesi tutup sonra yine dayanamayıp bırakmak.
Gül diktim yüreğime dikenleri kefareti diyerek her nefeste öleceğimi bilmeyerek. Hayat susuz bir toprak gibi, bense umudu ilke edinmiş bir aciz birey işte.
Varlığını hissetmek güzel. Hayırlı ramazanlar diliyorum. Belki hayr olur artık kabuslar bile. Çok teşekkür ve sevgilerimle değerli şairem.
Mor ve mavi ötesi düşlre olsun tüm konuşlanmalar Narı'm. Güneş ışığı olmadan Ay parlamaz, Karanlık batmadan aydın/lık/lar doğmaz... Muhteşemdi. Sevgimle...
Bir şarkının sesini kısar gibi sıfıra indirdim gürültüleri yeni nameler topladım şiirler derledim mor mavi yeni tınılar kelebeklerin kanadından kirazlar annemin ağaçlarından eski sızıları gömdüm bir saksının içine öptüm güneşi bir bebeği sever gibi.
Ne güzel şiirdi yüreğine sağlık şairem muhteşemdi kutlarım sevgilerimle
Yüreğinize sağlık çoook beğendim. :)
Medine CEBECİ tarafından 6/9/2017 4:09:27 PM zamanında düzenlenmiştir.